NeuReality תכפיל את כוח האדם; נערכת למסחור ב-2023

11 ספטמבר, 2022

החברה, המפתחת פתרונות הסקה ליישומי בינה מלאכותית, מגייסת עשרות אנשי פיתוח בישראל ובארצות הברית. "בכוונתנו להנגיש את יכולות ה-AI בקצב מהיר יותר למגוון מגזרים"

חברת הסטארט-אפ ניוריאליטי (NeuReality) מקיסריה, המפתחת מערכות AI לדטה סנטרים, הודיעה כי בכוונתה להכפיל בשנה הקרובה את כמות העובדים בחברה, וזאת כדי להאיץ את תהליכי הפיתוח ולהתחיל בפריסה מסחרית של מערכות ב-2023. החברה מעסיקה כיום כ-30 עובדים והיא החלה בגיוס של עשרות אנשי פיתוח בישראל ובארצות הברית בתחומי תכנון ובדיקת שבבים, בינה מלאכותית, תוכנה וחומרה.

ניוריאליטי מפתחת פתרונות הסקה (inference) ליישומי ראיה ממוחשבת, עיבוד שפה טבעית (NLP) ומנועי המלצה (recommendation engines) בטכנולוגיה ייחודית המפשטת את תהליך ההטמעה ומאפשרת פריסה רחבת היקף (ultra-scale) של פתרונות AI כמו גם הרחבת שוק החברות המשתמשות ב-AI גם לחברות פחות טכניות באופיין. הפתרון המקיף של הסטארט-אפ כולל חומרה (שבב הבינה המלאכותית NR1) תוכנה וכלי פיתוח שיחדיו מפשטים ומאיצים את תהליך הפיתוח וההטמעה הנחוץ להתקנה של פתרונות AI.

משה תנך, מנכ"ל ומייסד-משותף של NeuReality, אמר: "אנחנו פועלים בשוק חזק עם ביקוש שצפוי לצמוח מאוד בשנים הקרובות ועיני העולם כולו נשואות אל ישראל כדי למצוא פתרונות חדשניים אלטרנטיביים לארכיטקטורות הקיימות. כיום, הטכנולוגיה המדהימה הזו היא עדיין נחלתם של חברות מעטות ובכוונתנו להנגיש את יכולות ה-AI בקצב מהיר יותר למגוון מגזרים וביניהם ביטחון הציבור, סחר אלקטרוני, רשתות חברתיות, רפואה, בריאות, עוזרים דיגיטליים אישיים ועוד."

ניוריאליטי נוסדה בשנת 2019 על ידי משה תנ”ך, המשמש כמנכ”ל, צביקה שמואלי, סגן נשיא לתפעול, ויוסי קסוס המשמש כסגן נשיא לפיתוח שבבים. לפני הקמת ניוריאליטי, משה תנ”ך כיהן בתפקידים בכירים כמנהל הנדסה במארוול ובאינטל וסגן נשיא למו”פ בדיזיינארט נטוורקס (שנרכשה מאוחר יותר על ידי קוואלקום). צביקה שמואלי כיהן כסגן נשיא Backend במלאנוקס וכסגן נשיא להנדסה בהבאנה לאבס. יוסי קסוס שימש כדירקטור בכיר להנדסה במלאנוקס וכראש תחום פיתוח השבבים באיזיצ’יפ. נ

ניוריאליטי יצאה מהשלב החשאי בשנה שעברה כשהכריזה על גיוס סיד מ-Cardumen Capital, OurCrowd ו-Varana Capital. לאחרונה הודיעה Samsung Ventures על השקעת הון בחברה. בנובמבר 2021, הכריזה החברה על חתימת הסכם עם IBM לפיתוח הדור הבא של פלטפורמות בינה מלאכותית עתירות ביצועים להסקה (inference) שיציעו שיפורים משמעותיים בעלויות ובצריכת ההספק ביישומי למידה עמוקה. ניוריאליטי משתפת פעולה גם עם AMD בכדי לספק ללקוחות את פלטפורמות הAI-centric מבוססות ה-FPGA שלה, עבור האצת יכולות הסקה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ביג דאטה , בינה מלאכותית , חדשות

פורסם בתגיות: /Neureality