שלושה ישראלים מונו לתפקידים טכנולוגיים בכירים באינטל

22 ספטמבר, 2022

ג'קי דואק, מרסלו יופה ופאדי עבוד קיבלו תפקידי הובלה טכנולוגיים במעמד של Intel Fellow. עבוד הוא הערבי הראשון בהיסטוריה של אינטל ישראל המתמנה לתפקיד

בתמונה למעלה מימין לשמאל: ג'קי דואק, מרסלו יופה ופאדי עבוד

כשבועיים מינויה של שלומית וייס למנהלת הראשית של ארגון ההנדסה העולמי של אינטל, הודיעה חברת אינטל העולמית על מינוי שלושה ישראלים נוספים לתפקידים טכנולוגיים בכירים: פאדי עבוד מונה לתפקיד Intel Fellow בקבוצת ההנדסה העולמית של אינטל. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של אינטל ישראל שמהנדס ערבי מתמנה לתפקיד הזה. עבוד הצטרף לאינטל לפני 31 שנה, ומתמחה בפיתוח כלים ומתודולגיות תכנון מעבדים חדשות. השיטות שהוא הוביל נמצאות בשימוש אלפי מהנדסים באינטל. כיום הוא מוביל פיתוח של דור חדש של כלי פיתוח הכוללים שימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית.

ג'קי דואק מונה לתפקיד Intel Fellow בקבוצת פיתוח ותכנון מעבדים. דואק אחראי על פיתוח סט פקודות וחלק מטכנולוגיות אבטחת המחשוב במעבדים עתידיים ומוביל את קבוצת הגדרת המעבדים המתוכננים באינטל בחיפה. במהלך 33 שנות עבודתו באינטל, דואק שימש כארכיטקט המוביל של מעבד Merom, שהחליף את מעבדי Pentium 4 בשנת 2006. דואק גם חתום על 33 פטנטים.

מרסלו יופה מונה ל-Intel Fellow בקבוצת פיתוח ותכנון מעבדים. יופה מנהל את קבוצת "המעגלים המיוחדים" בארגון ההנדסה מזה כ-15 שנה. הוא הצטרף לאינטל לפני כ-32 שנה כמפתח מעגלי קלט/פלט המקשרים חשמלית את המעבד אל העולם החיצון. בהמשך, הוא עסק גם בתכנון מארזי הרכיבים, תכנון ספק הכוח של המעבד, תכנון מערכת השעונים הפנימית של הרכיב, ועוד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , מינויים

פורסם בתגיות: אינטל , אנשים , מינויים