מרצדס-בנץ תתכנן מפעלי ייצור באמצעות NVIDIA Omniverse

3 ינואר, 2023

החליטה לעבור תפישת עבודה חדשה בשם Digital First שבמסגרתה גם המכוניות וגם קווי הייצור שלהן יפותחו בשלב הראשון במתכונת של תאום דיגיטלי באינטרנט - ורק לאחר הצלחת הסימולציה - ייבנו באופן פיסי

בתמונה למעלה: סימולציה של קו ייצור מכוניות שבוצעה באמצעות NVIDIA Omniverse

חברת מרצדס-בנץ (Mercedes-Benz) הכריזה לקראת תערוכת CES 2023 הנפתחת מחרתיים (יום ה') בלאס-וגאס, שהיא משתמשת בבפלטפורמת העולמות הווירטואליים NVIDIA Omniverse כדי לתכנן את קווי הייצור החדשים שבהם היא תייצר כלי-רכב חשמליים. למעשה, היא החליטה לעבור תפישת עבודה חדשה בשם Digital First שבמסגרתה גם המכוניות יפותחו בשלב הראשון במתכונת של תאום דיגיטלי באינטרנט. לאחר מכן הם "ייוצרו" באופן דיגיטלי בתוך הפלטפורמה הווירטואלית, ורק לאחר מכן ייבנו קווי הייצור שייצרו את המכונית הממשית.

תהליך הייצור של רכב חדש הוא מורכב מאוד וכולל לעתים רבות גם בניית מכונות ייצור ייעודיות, כאשר החברה נערכת להשקת דגם חדש, היא צריכה להכין עבורו את קו הייצור. התהליך הזה מורכב מאוד ויכול להשבית חלק מהתפקוד של קווי הייצור, לכן חשוב להגיע לתכנון אופטימלי לפני הכנת הקו. החברה מתכננת לייצר פלטפורמה חדשה של רכב חשמלי בעיר רשטאט בגרמניה, בו מיוצרים כיום מכוניות מרצדס A ,B ,EQA ו-GLA.

אנבידיה מסרה שהיא עובדת בשיתוף פעולה עם מרצדס בפיתוח דיגיטלי של הפלטפורמה החשמלית ושל סביבת הייצור שלה. התוכנית תופץ בשלבים גם למפעלים אחרים של קבוצת מרצדס-בנץ. במקביל, שתי החברות מפתחות ביחד את הרעיון של מוכוון-תוכנה באמצעות שימוש בפלטפורמת NVIDIA DRIVE Orin, הכוללת גם יכולות נהיגה חכמות, שנבדקו באמצעות פלטפורמת הסימולציה NVIDIA DRIVE Sim.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני

פורסם בתגיות: אנבידיה