סולאראדג' רוכשת את HARK הבריטית

4 ינואר, 2023

HARK פיתחה פלטפורמת ענן המאפשרת לחברות לנטר ולנהל בזמן אמת את צריכת האנרגיה באתריהן השונים. "הרכישה תספק שקיפות ובקרה גדולות יותר על צריכת האנרגיה ופליטות הפחמן"

חברת סולאראדג' (SolarEdge) הודיעה אתמול (ג') כי חתמה על הסכם מחייב לרכישת מלוא מניותיה של חברת HARK Systems מבריטניה, המפתחת פלטפורמות אנליטיות לעולמות התעשייה והאנרגיה. סולאראדג' מעריכה כי העסקה תושלם במהלך הרבעון השני של השנה. סכום העסקה לא נמסר. זוהי הרכישה הראשונה של סולאראדג' מזה כשלוש שנים.

הארק נוסדה ב-2016 ומושבה בלידס, בריטניה. היא פיתחה פלטפורמת IoT מבוססת-ענן (SaaS) המאפשרת לחברות תעשייתיות לנטר ולנהל באופן דיגיטלי, דרך הענן, את ההיבטים התפעוליים של האתרים והמתקנים שלהן. הפלטפורמה מספקת דאטה בזמן אמת על ביצועים של חיישנים ואביזרי-קצה, לרבות צריכת האנרגיה, ציות לרגולציה, ותחזוקה מונעת.

לדברי סולאראדג', הרכישה תאפשר לחברה להציע ללקוחותיה התעשייתיים והמסחריים פלטפורמה אנליטית שתשדרג את יכולת ניהול האנרגיה  באתרים שלהם, לזהות חריגות, דרכים לחיסכון ואופטימיזציה של צריכת האנרגיה ופליטת פחמן באמצעות ניהול יעיל של עומסים ואחסון האנרגיה.

מנכ"ל סולאראדג', צבי לנדו, הסביר כי הרכישה תרחיב את סל פתרונות הניהול שהחברה מספקת ללקוחותיה התעשייתיים והמסחריים. "ביחד עם פתרונות ניהול האנרגיה החכמים שלנו, היכולות הטכנולוגיות המתקדמות של HARK יספקו לארגונים שקיפות ובקרה גדולות יותר של צריכת האנרגיה ופליטות הפחמן."

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: IOT , אנרגיה וסביבה , חדשות , קלינטק

פורסם בתגיות: HARK , סולאראדג'