עסקה מהותית שנייה בתוך שבוע לנקסט ויז'ן

15 פברואר, 2023

יצרנית המצלמות המיוצבות מדווחת על הזמנה מהותית נוספת, הפעם בהיקף של 2.8 מיליון דולר. בחודשיים האחרונים קיבלה החברה הזמנות מהותיות בהיקף של יותר מ-13 מיליון דולר. "מגמה זו צפויה להימשך"

חברת נקסט ויז’ן (Next Vision), המפתחת מצלמות מיוצבות לרחפנים, מדווחת על עסקה מהותית נוספת, ושנייה השבוע, לאספקת מצלמות בהיקף של 2.8 מיליון דולר. מוקדם יותר השבוע דיווחה החברה על עסקה נוספת בהיקף של 4.6 מיליון דולר, ובחודשיים האחרונים בלבד הסתכם סך העסקאות המהותיות של החברה ביותר מ-13 מיליון דולר. מהחברה נמסר כי צבר העסקאות מעיד על הביקוש הגובר למוצרים של החברה ומבליט את האמון לו זוכה החברה מצד לקוחותיה כמו גם על ההכרה הבינלאומית הגוברת לפתרונות. החברה מעריכה כי מגמה זו צפויה להימשך. 

חברת נקסט ויז’ן הוקמה בשנת 2009 על-ידי חן גולן, בוריס קיפניס והמנכ”ל מיכאל גרוסמן, ועוסקת בפיתוח וייצור מצלמות יום ולילה (אור נראה וצילום תרמי) מיוצבות באמצעות גימבל. המצלמות מורכבות במפעל של החברה. הן מיועדות לשימוש בכלי רכב קרקעיים ואוויריים, דוגמת מל”טים קטנים וזעירים, רחפנים וכדומה. החברה פיתחה טכנולוגיית ייצוב מוגנת בפטנט המבוססת על ייצוב מכני וייצוב אלקטרוני הפועלים בו-זמנית, המאפשרים ייצוב מצלמה בזמן אמת ותיקון עיוותים הנובעים מצילום התנועה.

נקסט ויז'ן דיווחה על תוצאות שיא ברבעון השלישי של 2022, עם הכנסות של כ-6.59 מיליון דולר, צמיחה של כ-93% ביחס להכנסות ברבעון המקביל. החברה ציינה כי הגידול בהכנסות נובע בעיקר מגידול ביחידות הנמכרות לצד הרחבת בסיס הלקוחות. בשורה התחתונה רשמה נקסט ויז'ן ברבעון השלישי של שנת 2022 רווח נקי של כ-2.7 מיליון דולר, כ-41% מסך ההכנסות, גידול של כ-86% בהשוואה לרווח נקי של כ-1.45 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד וגידול של כ-22% בהשוואה לרווח נקי של כ-2.2 מיליון דולר ברבעון השני של 2022.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אלקטרואופטיקה , חדשות , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: נקסט ויז'ן