הבינה המלאכותית עוזרת לרכב להישאר מעודכן תמיד [פודקאסט]

23 מרץ, 2023

תוכנית מס' 56 בפודקאסט של Techtime, עם מנכ"ל אורורה לאבס זוהר פוקס, על תוכנות כתיבות פנדורה בלתי צפויות וכיצד מייעלים את עדכוני התוכנה בכלי רכב חכמים

מנחה: יוחאי שויגר
עורך: רוני ליפשיץ
מנגינת פתיחה: ניר שדה

האורח בתוכנית הוא זוהר פוקס, מנכ"ל ואחד ממייסדי חברת אורורה לאבס (Aurura Labs), שפיתחה טכנולוגיה מבוססת AI המייעלת באופן דרמטי את היכולת לבצע עדכוני תוכנה מרחוק (OTA) בכלי-רכב חכמים.

כפי שהסמרטפון שלנו מבצע באופן תדיר עדכוני תוכנה למערכת ההפעלה ולאפליקציות, כך גם תוכנות הרכב, כדי להמשיך ולתפקד כראוי, נדרשות לבצע עדכונים שוטפים, בין אם לצורך סגירת פרצות אבטחה, הוספת יישומים חדשים או תיקון באגים.

תעשיית הרכב מפתחת בשנים האחרונות את התשתית הנדרשת כדי לאפשר את ביצוע העדכונים הללו מרחוק, ממש כפי שהסמרטפון שלנו מתעדכן דרך התקשורת האלחוטית.

אורורה לאבס פיתחה פלטפורמה לניהול הכתיבה, הפיתוח והעידכון של תוכנות קריטיות בכלי-רכב, אשר כוללת יכולות תיקון עצמי של טעויות (Self-Healing Software). באמצעות בינה מלאכותית ו-NLP, הפיתרון של החברה מצליח להביא לחסכון של עד 98% מעלויות החומרה ותקשורת הנתונים הנדרשות לצורך ביצוע עדכוני תוכנה, ובכך לחסוך ליצרניות הרכב מיליארדי דולרים.

בשיחה מסביר זוהר על תהליכי שחיקה ובלאי של תוכנות, כיצד עובד הפתרון של החברה, ומספק לנו הצצה לפס ייצור של תוכנות לרכב.

עקבו אחר כל תוכניותינו ב-Spotify

וגם ב-Apple Podcasts

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , Podcast , חדשות

פורסם בתגיות: אורורה לאבס , זוהר פורקס , יוחאי שויגר