ג'ייביל פתחה בהליך בוררות נגד סיפיה ויז'ן

29 מרץ, 2023

קבלנית הייצור הבינלאומית טוענת להפרת הסכם לאספקת מצלמות עבור מערכת ניטור הנהג של סיפיה. ג'ייביל מבקשת פיצוי לנזקים שנגרמו לה בהיקף של 5.9 מיליון דולר. הכנסות סיפיה ב-2022 הסתכמו בכ-5.3 מיליון דולר

חברת סיפיה ויז'ן (Cipia Vision), המפתחת מערכות לניטור נהג (DMS), עדכנה היום (ד') לבורסה כי קבלנית הייצור ג'ייביל (Jabil) פתחה בהליך בוררות מול החברה דרך מוסד הבוררות האמריקאי American Arbitration Association, היושב בניו יורק. סיפיה התקשרה עם ג'ייביל ביולי 2018 בהסכם שלפיו קבלנית הייצור תספק לה מצלמות עבור מערכות ניטור הנהג שהיא פיתחה. לטענת ג'ייביל, סיפיה הפרה לכאורה את התחייבויותיה מכוח הסכם ופעלה "בחוסר תום לב". במכתב שהגישה ג'ייביל לבורר, היא טוענת לנזקים בסך 5.9 מיליון דולר. מסיפיה נמסר כי החברה לומדת את החומר שהוגש לבורר.

הכנסותיה של סיפיה ב-2022 הסתכמו ב-5.3 מיליון דולר, גידול של 11% בהשוואה ל-2021. סיפיה פיתחה מערכת חישת ושליטת פנים-הרכב המאפשרת בין השאר לבצע מעקב אחר רמת העירנות של הנהג באמצעות ניתוח פרמטרים כמו הטיית הראש, היציבה הכללית ותנועות העפעפיים. המערכת מבוססת על ראיית מכונה ובינה מלאכותית, יודעת לזהות הסחת דעת של הנהג מהדרך באמצעות מעקב אחר האישונים, ומתריעה בכל פעם שרמת עירנותו יורדת. החברה מספקת את פתרונותיה ללקוחות הן כתוכנה בלבד, והן כפתרון מלא שבמסגרתו היא מספקת את התוכנה ביחד עם מצלמות מתוצרת של יצרניות חיצוניות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות

פורסם בתגיות: בוררות , ג'ייביל , סיפיה