שלוש משקיעות אסטרטגיות מחזקות את שיתוף הפעולה עם SCADAfence

30 מרץ, 2023

פוג'יטסו ומיצובישי אלקטריק היפניות, וכן Prosegure הספרדית, השקיעו 16 מיליון דולר בחברת הסייבר התעשייתי הישראלית, וגם ירחיבו את שיתוף הפעולה המסחרי איתה

חברת הסייבר התעשייתי SCADAfence השלימה גיוס של 16 מיליון דולר משלוש משקיעות אסטרטגיות: חברת ה-IT היפנית פוג'יטסו (Fujitsu), יצרנית האלקטרוניקה היפנית מיצובישי אלקטריק (Mitsubishi Electric), המשתייכת לקבוצת מיצובישי, וחברת האבטחה הספרדית Prosegure. מהחברה נמסר כי ההון ישמש לצורך התרחבות לשווקים חדשים.

לצד ההשקעה, שלוש החברות גם ירחיבו את שיתוף הפעולה המסחרי עם חברת הסייבר הישראלית. פוג'יטסו תשווק את פתרונותיה של סקדה-פנס דרך חטיבת הפעילות הגלובלית Fujitsu Uvance, שהוקמה בסוף 2021 ומתמקדת בסיוע לעסקים וארגונים לאמץ מודל פעילות סביבתי יותר באמצעות חדשנות.

מיצובישי מתכוונת להטמיע את פתרון ההגנה של סקדה-פנס בקו מוצרי האוטומציה שלה לעולם התעשייתי, ואילו חברת Prosegure, שזו ההשקעה השנייה שהיא מבצעת בסקדה-פנס, תשלב את פתרונותיה של חברת הסייבר הישראלית בשירותים המנוהלים שהיא מספקת ללקוחות בספרד, פורטוגל וארצות הברית.

נקודת התורפה של התעשייה החכמה

סביבת הייצור המודרנית רווייה במערכות אוטומטיות, חיישנים ורשתות תקשורת, ומתחברת אל התשתית הארגונית, ואל מערכי המלאי, ההזמנות והתקשורת מול גורמים חיצוניים. כתוצאה מכך מתהדק הקשר בין טכנולוגיות ליבת הייצור (Operational Technologies) לבין המעטפת של טכנולוגיות המידע. השילוב הזה קרוי גם “סביבת ייצור חכמה”, ויתגבר עם האימוץ של רעיון Industry 4.0 הכוללIoT  בסביבת הייצור. הדבר חושף את מערכות הייצור לסיכוני אבטחה חדשים, החל ממתקפות סייבר והחדרת נוזקות למתקני הייצור, פגיעה במערכי הייצור, גניבת מידע מסחרי ועוד. 

המערכת של סקדה-פנס מספקת הגנה לרשתות ICS/SCADA תעשייתיות באמצעות זיהוי בזמן אמת של מתקפות סייבר, התראות על שיבושים אפשריים העשויים להשבית מערכות, כלים לאיתור נקודות תורפה ועוד. בין לקוחות החברה עליהם דיווחה בעבר, הונדה, מוראטה, וסטל, מיטסוי פודוסאן וחברות רבות נוספות הנכללות ברשימת פורצ’ן 500.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , גיוסי הון , חדשות