IMI תייצר את האופנועים החשמליים של Zero

3 אפריל, 2023

הייצור ההמוני מתחיל ברבעון השני 2023. במסגרת ההסכם, IMI תייצר ותרכיב את האופנועים ואת חלקי החילוף במפעלה שבפיליפינים, במקביל להמשך הייצור במפעל זירו המקורי בקליפורניה

קבלנית הייצור הפיליפינית  Integrated Micro-Electronics – IMI חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת Zero Motorcycles מקליפורניה, ארה"ב לייצור והרכבת אופנועים חשמליים וחלקי חילוף ותת מערכות של האונועים החשמליים. במסגרת ההסכם, IMI תייצר ותרכיב את האופנועים ואת חלקי החילוף במפעלה בפיליפינים, במקביל להמשך הייצור במפעל זירו בקליפורניה.

חברת זירו הוקמה בשנת 2006 ומייצרת אופנועים חשמליים המגיעים למהירות של עד כ-200 קמ"ש ולטווח נסיעה של עד כ-300 ק"מ לכל טעינה. המוצרים של החברה מבוססים על מספר טכנולוגיות עצמיות: מנוע חשמלי של החברה בשם Z-Force אשר מבוסס על מגנטים קבועים, סוללות ליתיום-יון בעלות מרכיבים כימיים ייחודיים ומערכת בקרת טעינה של החברה, אשר מבטיחים שהסוללות ישמרו על 80% מהביצועים המקוריים גם לאחר נסיעה כולל של כ-320,000 ק"מ.

החברה גם פיתחה מערכת הפעלה עצמית (Cypher), המנהלת כל מערכות הרכב ומקושרת אל אפליקציה המאפשרת למשתמש לעקוב אחר ביצועי הרכב ומצבו התחזוקתי. מנכ"ל IMI, ארתור טאן, אמר שההסכם עולה קנה אחד עם האסטרטגיה של החברה לספק תמיכה בחברות הנמצאות בשלב הצמיחה, ולהעניק להן שירותי ייצור איכותיים. מנכ"ל חברת זירו, סאם פסקל, אמר שההסכם עם IMI מאפשר לחברה להגדיל את קצב הייצור ולעמוד בדרישה הגוברת במהירות לאופנועים חשמליים.

הייצור ההמוני של האופנועים מתוכנן להתחיל במהלך הרבעון השני 2023. חברת IMI מעסיקה כ-16,000 עובדים בארה”ב ,בריטניה, גרמניה, יפן, מקסיקו, סין, סרביה, בולגריה, צ’כיה ובפיליפינים. היא מחזיקה בבעלותה שתי חברות שהיא רכשה באירופה: חברת STI Limited הבריטית המייצרת פתרונות RF, וחברת VIA optronics הגרמנית המייצרת פתרונות תצוגה, כולל תצוגות לתעשיית הרכב. בשנת 2022 הסתכמו מכירותיה בכ-1.41 מיליארד דולר.

לאתר החברה: www.global-imi.com

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה

פורסם בתגיות: EMS , IMI