סקייוורקס התאימה את מתזמני Si5332 לכרטיסי PCIe 6.0

3 אפריל, 2023

הכרטיסים החדשים צריכים לתמוך ביישומים צומחים דוגמת בינה מלאכותית, לימוד מכונה ועיבוד בקצות הרשת הדורשים עוצמת עיבוד גדולה יותר ותקשורת רחבת פס

בתמונה למעלה: כרטיס הפיתוח עבור מתזמני ומחוללי אותות השעון Si5332

חברת סקייוורקס (Skyworks Solutions) הכריזה על עדכון משפחת מתזמני ומחוללי אותות השעון Si5332, ועל התאמתה לתקן המעודכן של כרטיסי PCI Express Generation 6 – PCIe 6.0. על-פי הגדרות PCI-SIG, הכרטיסים החדשים צריכים לתמוך ביישומים צומחים דוגמת בינה מלאכותית, לימוד מכונה ועיבוד בקצות הרשת הדורשים עוצמת עיבוד גדולה יותר ותקשורת רחבת פס אל מרכזי הנתונים והזכרונות. הרכיבים המעודכנים שומרים על תאימות לאחור ותומכים בכל תקני PCIe הישנים.

מנהל מוצרי התיזמון בסקייוורקס, ג'יימס ווילסון, אמר שהרכיבים החדשים עברו את ההסמכה ל-PCIe 6.0, "שהוא העתיד של מרכזי הנתונים". כרטיסי PCIe 6.0 תומכים בקצב העברת נתונים של עד 64GT/s המאפשרים רוחב פס של עד 256Gbps – ביצועים כפולים מאלה של PCIe 5.0. הדבר חיוני לצורך המעבר של התעשייה לתקשורת מהירה במתכונת  400G-800G Ethernet. התקן החדש מבוסס על אפנון PAM4, המאפשר לשלב שתי סיביות ליצירת סימבול יחיד בארבע רמות מתח שונות.

אינטגרציה גבוהה: רכיב יחיד במקום מספר רכיבים

רכיבי Si5332 החדשים מאפשרים לשלב מתנדי פונקציות קבועים, שעונים וחוצצים ברכיב IC יחיד. הם כוללים את טכנולוגיית חלוקת התדרים MultiSynth של סקייוורקס, ומספקים מספר אופציות מוצא של 6, 8 ו-12 יציאות ועובדים במתח של 1.8-3.3V VDDO. כאשר הם מותקנים במרכז נתינים, הם יכולים לפעול במתכונת של clock-tree-on-a-chip, ועל-ידי כך להחליף את הצורך להשתמש במספר רב של רכיבי תיזמון. החברה הודיעה שהרכיבים החדשים תומכים בכלי הניתוח PCIe Jitter Tool, הנחשב לאחד מהכלים הנפוצים בתעשייה למדידת היציבות והביצועים של אותות תיזמון.

חברת Silicon Labs מיוצגת בישראל על-ידי אלינה הנדסה.

לפרטים נוספים: סילביו , מהנדס אפליקציות: 054-7559692

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , תקשורת

פורסם בתגיות: Skyworks , סקייוורקס