אופטימייזר תסייע לפתח אפליקציות ראייה ממוחשבת מבוססות AI במסגרת תוכנית NVIDIA Metropolis

4 אפריל, 2023

NVIDIA Metropolis מסייעת לארגונים, ממשלות וחברות אינטגרציה להשתמש בקלות ובצורה יעילה יותר מבחינה כלכלית באפליקציות בינה מלאכותית. "יאפשר להאיץ את הפיתוח"

חברת אופטימייזר (OpTeamizer) הישראלית, העוסקת בבניית פתרונות תוכנה ובייעוץ למרכזי מו"פ בתחומי ה-AI, הודיעה כי הצטרפה לתוכנית NVIDIA Metropolis שמתמקדת בפיתוח דור חדש של אפליקציות ראייה ממוחשבת מבוססות בינה מלאכותית. התוכנית מטפחת אקו-סיסטם עשיר של חברות ומספקת להם כלי פיתוח עוצמתיים שנועדו להעצים ראייה ממוחשבת מבוססות AI, לשפר את היעילות ואת בטיחות השימוש בהן. אופטימייזר מספקת שירותי פיתוח תוכנה מקצה לקצה עבור אפליקציות AI ומחשוב עתיר ביצועים בסביבות אנבידיה ליותר מ-100 מרכזי מו"פ וסטארט-אפים.

NVIDIA Metropolis מסייעת לארגונים, ממשלות וחברות אינטגרציה להשתמש בקלות ובצורה יעילה יותר מבחינה כלכלית באפליקציות בינה מלאכותית מובילות, לשפר את היעילות התפעולית שלהן ולפתור בעיות בטיחות. האקו-סיסטם של NVIDIA Metropolis כולל כיום מספר גדל והולך של חברות המשקיעות בטכנולוגיות AI המתקדמות ביותר ובפלטפורמות הפריסה היעילות ביותר תוך יישום גישה כלל ארגונית לפתרונות אלה. לשותפי NVIDIA Metropolis ניתנת גישה מוקדמת לעדכונים חדשים של פלטפורמת אנבידיה שמסייעת להם לקדם ולהאיץ את תהליכי הפיתוח של אפליקציות AI. בנוסף, התוכנית מספקת לשותפים הזדמנויות לשתף פעולה עם מומחים מובילים בתעשייה ועם ארגונים שאימצו בינה מלאכותית.

תומר גל [בתמונה], מייסד ומנכ"ל OpTeamizer: "ההצטרפות לתוכנית NVIDIA Metropolis היא נקודת ציון משמעותית בדרכה של אופטימייזר שעולה בקנה אחד עם החזון שלנו לפתח טכנולוגיות מתקדמות שיסייעו לארגונים להתמודד עם הביקוש הצומח לתפעול יעיל ובטוח של אפליקציות בינה מלאכותית. השימוש בכלים העוצמתיים ובמשאבים של תוכנית NVIDIA Metropolis יאפשר לנו להאיץ את הפיתוח של הדור הבא של אפליקציות ראייה ממוחשבת מבוססות בינה מלאכותית  ולספק ללקוחות שלנו ברחבי העולם את הפתרונות הטובים ביותר האפשריים".

בשנת 2018 מינתה אנבידיה את אופטימייזר לשותפה שלה בישראל ובמזרח התיכון בתחום שירותי ההדרכה. החברה הוסמכה לבצע מחקר ופיתוח של מערכות AI ולהאיץ ביצועים על ידי שימוש במעבדי GPU וספריות תוכנה (SDKs) של אנבידיה. אופטימייזר מספקת גם שירותי פיתוח turnkey לעסקים המאמצים פתרונות GPU עם כניסתם לעולם ה-AI. לאחרונה מונתה החברה על ידי אנבידיה העולמית גם ל-NVIDIA Embedded Edge Partner. בעקבות המינוי, היא מספקת שירותי ייעוץ, פיתוח והכשרה ללקוחות אנבידיה ברחבי העולם שמפתחים מכשירי קצה העושים שימוש בפלטפורמת NVIDIA Jetson.

אופטימייזר מסייעת לחברות לבצע את המעבר מעולם ה-CPU לעולם ה-GPU, להאיץ את ביצועי מערכות ה-GPU החדשות, לפתח מודלים של AI ורשתות נוירונים, לבצע אופטימיזציה של רשתות הנוירונים, ולבחור את החומרה הרלוונטית לפריסה של פתרונות. החברה משתפת פעולה עם חברות מובילות בתחום בטחון הפנים, הבריאות, הבקרה האופטית לתעשייה ומגזרים רבים נוספים.

החברה מציעה הכשרה מקצועית למפתחים של מרכזי המו"פ בכלי הפיתוח של אנבידיה לסביבת ה-GPU עם קורסים כמו CUDA C++, CUDA Python, CUDA למערכות מרובות GPU, למידה עמוקה עבור ראייה ממוחשבת ולמידה עמוקה עבור סוגי נתונים מרובים.

OpTeamizer נוסדה בשנת 2015 על ידי תומר גל, מהמומחים המובילים בישראל בתחום ה-AI, שהשתתף בפיתוחים אסטרטגיים של אינטל ו-GE בישראל. תומר גל, בעל תואר שני במדעי המחשב, נמנה על צוות הבודקים של רשות החדשנות לבקשות של סטארט-אפים למענקים בתחום ה-AI. במקביל, הוא משמש כמרצה בתחום הבינה המלאכותית בחוג להנדסת תוכנה במכללה להנדסה אורט בראודה וכן מרצה מוסמך של אנבידיה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , חדשות

פורסם בתגיות: אופטימייזר , אנבידיה , תומר גל