אתנה תייצר עבור SENSEER חיישנים לחיזוי תקלות במערכות ביטחוניות ותעשייתיות

14 מאי, 2023

החיישן כולל יכולות בינה מלאכותית ומחובר למערכות מכניות קריטיות כדי לנטר את פעילותן. אתנה תייצר עשרות אלפי חיישנים כבר השנה

קבלנית הייצור אתנה (Atena) מקבוצת אימקו (IMCO), חתמה על חוזה עם חברת SENSEER הישראלית, במסגרתו היא תייצר עבורה חיישנים מתקדמים לחיזוי תקלות מקדים ורציפות אופרטיבית של מערכות ביטחוניות ותעשייתיות. אתנה הקימה קו ייצור ובדיקות מלא, מודולרי וייעודי עבור סנסיר, ותייצר במהלך שנת 2023 עשרות אלפי יחידות עם אופציה לגידול בהמשך.

המערכת של חברת SENSEER מורכבת מחיישן קצה מבוסס AI, המותקן במערכות מכניות קריטיות שונות. החיישן מספק נתונים טכניים מעובדים אודות אופן השימוש וניתוח הביצועים במערכות המכניות בפלטפורמות השונות. המוצר משמש לצורך ביצוע תחזוקה שוטפת מונעת של מערכות מכניות וניהול מלאים דיגיטלי מתקדם.

אטנה עוסקת באינטגרציה, כבילה, חיווט והרכבות מכניות ומספקת פתרונות NPI, ביניהם מיכון אוטומטי להרכבת כרטיסים אלקטרוניים (PCBA). מפעל הייצור של אתנה נמצא בנשר והוא משתרע על פני 2,000 מ”ר, לאחר שהחברה הרחיבה בשנים האחרונות את תפוקת הייצור וכוח האדם שלה מתוך מטרה להרחיב את פעילותה העסקית ולגוון את שווקי היעד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , תעשייה ישראלית