קודווליו רוכשת שתי חברות ברומניה ובבולגריה

31 מאי, 2023

רכשה את Code Agile מרומניה ואת DevelopSoft הבולגרית בסכום כולל של כ-15 מיליון שקל. הרכישות מגדילות את מצבת המפתחים של החברה בעשרות מפתחים ממזרח אירופה

[צוות קודווליו]

בית התוכנה קודווליו (CodeValue) מודיעה היום כי היא רוכשת את השליטה בחברות שירותי התוכנה DevelopSoft הבולגרית ו-Code Agile הרומנית. סכום העסקאות הכולל מוערך בכ-15 מיליון ש"ח ובימים אלה קודווליו נמצאת בתהליכים לרכישת חברות נוספות בישראל ובמזרח אירופה.

הרכישות הללו מגדילות את כוח האדם הטכנולוגי של קודווליו בשלוחת הפיתוח של קודווליו במזרח אירופה בעשרות מפתחים וארכיטקטים, שיוכלו להשתלב בפרויקטי פיתוח עבור חברות ישראליות, במסגרת זרוע ה-off-shore של קודווליו.

Code Agile, מהעיר ברסוב שברומניה, היא חברת שירות פיתוח עם לקוחות ברומניה, ארצות הברית וישראל. חברת DevelopSoft, היושבת בעיר סופיה שבבולגריה, מספקת שירותי פיתוח תוכנה ושירותי IT, בעיקר ללקוחות בישראל, ובהם גם חברות סטארט-אפ וגם ארגונים גדולים. למעשה, 95% מלקוחותיה הם מישראל. חברת DevelopSoft הוקמה ב-2014 על ידי איבו יוטוב שמשמש כמנכ"ל והיזם הסדרתי הישראלי ומשקיע אנג'ל עמית בוהנסקי.

הרכישות הללו הן נדבך נוסף באסטרטגיית המיזוגים והרכישות של ספידווליו והרחבת שלוחת-החוץ (off-shore) של קודווליו, במטרה לתת מענה לביקוש הגובר בשירותי פיתוח בקרב חברות סטארט-אפ וארגונים בישראל, וזאת על רקע המעבר המואץ לסביבות מבוססות ענן בכלל הסקטורים, לרבות בנקאות ופיננסיים, ביטוח, קמעונאות וגופים ממשלתיים. 

טלי שם טוב, מנכ"לית ובעלים קודווליו מסרה: "זהו המשך יישום אסטרטגיית הצמיחה שלנו, שמתבססת בין היתר גם על זיהוי הזדמנויות רכישה בקרב חברות IT במזרח אירופה, המתאפיינות בידע הטכנולוגי והמקצועי אשר הינו מהמתקדמים ביותר בעולם, והן בשל עלויות כוח האדם אשר הינן נמוכות יותר בהשוואה לישראל."

קודווליו מספקת שירותי פיתוח ו-IT בעולמות הדיגיטל, הענן והטרנספורמציה הדיגיטלית. הקבוצעה מעסיקה כ-140 אנשי ארכיטקטורה ופיתוח תוכנה, UI/UX ומפתחי DEVOPS. ב-2021 היו לחברה כ-100 לקוחות פעילים ממגזרי ההיי-טק, הבנקאות והפיננסים, הביטחון, סייבר ועוד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מיזוגים ורכישות

פורסם בתגיות: CodeValue