כנס המפתחים Architecture Next יתקיים ב-28/06 בסינמה סיטי גלילות

19 יוני, 2023

הכנס, שנערך על ידי חברת CodeValue, יכלול 11 הרצאות שיתמקדו בחידושים בעולם הפיתוח ובאופן שבו ה-AI משנה תהליכי תכנות ופיתוח. הכניסה חינם בכפוף לרישום

חברת CodeValue יקיים ב-28/06/23 את כנס ארכיטקטורת התוכנה השנתי Architecture Next בסינמה סיטי גלילות. במהלך הכנס יתקיימו כ-11 הרצאות של מומחי הפיתוח של CodeValue. הכנס ייפתח בהרצאת פתיחה של דרור גלוברמן. שעות הכנס: 08:30-16:30.

השנה יתמקדו הרצאות הכנס בהתפתחות חסרת התקדים בעולמות ה-AI וכיצד היא משפיע על עולם הפיתוח והתכנות. זו השנה השישית שבה מקיימת CodeValue את הכנס. הכנס מיועד למפתחים, מתכנתים וארכיטקטים, מובילי צוותי פיתוח, סמנכ"לי טכנולוגיות (CTO) וחובבי טכנולוגיה.

"הבינה המלאכותית משנה את כללי המשחק בכל הנוגע לאיך שאנחנו כותבים תוכנה ומנהלים את כל תהליך המו"פ. ה-AI גם יוצרת הזדמנויות עסקיות חדשות, והיא כאן כדי להישאר. כארכיטקטים, מהנדסים ומובילים – חשוב שנבין כיצד AI יכולה להשתלב בפתרונות פיתוח התוכנה והתהליכים שלנו."

הכניסה לכנס היא ללא עלות, אך מספר המוקמות מוגבל וההשתתפות מותנית באישור מוקדם. לפרטים על הכנס ונושאי ההרצאות ולרשמה: https://www.archnext.codevalue.com/
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , בינה מלאכותית , ענן

פורסם בתגיות: CodeValue