ארבה תספק ל-Weifu שבבי-מכ"ם ב-11.6 מיליון דולר

30 יולי, 2023

Weifu היא ספקית סינית של מערכות לרכב, ומדווחת על ביקוש מואץ לפתרונות חישה מבוססי-מכ"ם מלקוחות בסין. היא תשלם לארבה גם מיליון דולר בעבור שירותים מקצועיים והקמת מעבדה

[בתמונה למעלה: מבט אל תוך המכ"ם הצדי Lynx של ארבה]

חברת ארבה (Arbe Robotics) דיווחה כי קיבלה מספקית המערכות הסינית Weifu הזמנת רכש ראשונית לאספקת שבבי מכ"ם בהיקף כולל של 11.6 מיליון דולר. השבבים יסופקו במהלך 2024. בנוסף, Weifu תשלם לארבה כמיליון דולר בעבור שירותים מקצועיים למשך כשנה, שיכללו גם הקמת מעבדת בדיקה. ארבה נסחרת בנסד"ק בשווי שוק נוכחי של 230 מיליון דולר.

Weifu היא ספקית של מערכות לתעשיית הרכב ולמגזר התעשייתי. בתעשיית הרכב היא נמנית בין 30 ספקיות המערכות (Tier-1) המובילות בסין. היא פעילה במספר סגמנטים, ובין היתר מתמקדת בתחום האינטגרציה של מערכות מכ"ם בתוך מערכות חישה לרכב. החברה נסחרת בבורסה של שנחאי בשווי שוק של 16.3 מיליארד יואן (2.3 מיליארד דולר). היא מעסיקה כ-8,000 עובדים.

לדברי מנכ"ל Weifu, שו יונפנג, החברה חווה האצה בביקוש לפתרונות מכ"ם מלקוחות בשוק הרכב הסיני, ושיתוף הפעולה עם ארבה נועד לתמוך בוורטיקל הזה. "אנחנו עדים לביקוש גבוה בשוק הסיני למערכות חישה מבוססות מכ"ם. שיתוף הפעולה ההדוק שלנו עם ארבה ממחיש את המחויבות שלנו לספק ללקוחותינו את טכנולוגיית המכ"ם המתקדמת ביותר, שתאפשר להם לקדם פיתוח של מערכות עזר בטיחותיות ונהיגה אוטונומיות, עם דגש על נושא הבטיחות."

חברת ארבה פיתחה ערכת שבבי מכ”ם לרכב המבוססים על טכנולוגיית Frequency Modulated Continuous Wave, שבה מתבצע שידור רציף של אותות בתדר משתנה (Chirp signal), והמרחק של האובייקטים מחושב בהתאם להפרשי התדר והמופע (פאזה) בין האותות המשודרים והאותות הנקלטים.

בשוק הרכב הסיני, יש לארבה שיתוף פעולה מסחרי גם עם חברת HiRain, שהזמינה מארבה בסוף 2022 מאות אלפי שבבי-מכ"ם. בתחילת השנה חשפה את המכ”ם Lynx, אשר כולל 288 ערוצי קליטה ושידור וטווח גילוי של 260 מטר. הוא ישולב בחליפת מכ”ם הכוללת ארבע יחידות שונות ומעניקה כיסוי מכ”מי של 360°.

ארבה, שנמצאת בשלבי מסחור התחלתיים, רשמה ברבעון הראשון של השנה הכנסות של 400 אלף דולר. ההפסד הנקי של החברה הסתכם ב-9.9 מיליון דולר, לעומת 7.9 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2022. בתחילת חודש יוני השלימה גיוס של 23 מיליון דולר באמצעות מכירת מניות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive

פורסם בתגיות: Weifu , ארבה