ארבה תספק ל-HiRain הסינית 340 אלף שבבי-מכ"ם

14 נובמבר, 2022

השבבים, המיוצרים על ידי גלובלפאונדריז, יסופקו להיריין במהלך 2023 ו-2024. "התחלה מצוינת שמובילה אותנו אל שלב הייצור ההמוני". הכנסות החברה ברבעון השלישי הסתכמו ב-1.3 מיליון דולר

חברת ארבה (Arbe) חשפה היום (ב') במהלך פרסום הדו"ח הרבעוני, כי יצרנית המערכות לרכב הסינית HiRain הזמינה מהחברה כ-340 אלף שבבי-מכ"ם, אשר יסופקו במהלך 2023 ו-2024. היריין היא שותפתה האסטרטגית של ארבה בשוק הרכב הסיני, והשתיים משתפות פעולה גם בפרויקט נרחב בנמלים שונים בסין, שמטרתו להפוך את התפעול הלוגיסטי בתחומי הנמל לאוטונומי יותר. במסגרת הפרויקט, היריין מציידת משאיות אוטונומיות וכלים לוגיסטיים אוטמטיים (AGV) במערכות נהיגה אוטונומית המתבססות על המכ"ם של ארבה. בחודש אוגוסט השלימה קבלנית הייצור האמריקאית גלובלפאונדריז הקמה של קו ייצור ייעודי עבור השבבים של ארבה.

מארבה נמסר כי תחום המשאיות האוטונומיות הוא אחד התחומים שצומחים במהירות הגדולה ביותר בתעשיית הרכב והוא מוביל את המהפכה האוטונומית. מנכ"ל החברה קובי מרנקו סיכם את הרבעון באומרו: "ההזמנה הראשונית המשמעותית מצד היריין היא התחלה מצוינת שמובילה אותנו לשלב הייצור ההמוני. מערכות היחסים שלנו עם ספקיות מערכות (Tier-1) כמו Veoneer, Valeo, HiRain ו-Weifu – מתהדקות. לאור הקשרים המעודדים שיש לנו עם יצרניות רכב מובילות, שמגישות לנו בקשות להצעה (RFP) ובקשות להצעת מחיר (RFQ), יש לנו את כל הסיבות להאמין כי הדבר יאפשר לנו להרחיב את דריסת הרגל המסחרית שלנו בשוק."

בחודש שעבר דיווחה ארבה על זכיית תכנון משמעותית, עם ספקית המערכות לרכב השבדית Veoneer, שבבעלות קואלקום, אשר תטמיע את השבבים של ארבה במערכות חישה מבוססות מנכ"ם.

הכנסות ארבה ברבעון השלישי, שמתבססות בשלב זה על מכירת דוגמאות ולא על ייצור המוני, הסתכמו ב-1.3 מיליון דולר, ואילו ההפסד הנקי עמד על 9.9 מיליון דולר. בקופת המזומנים של החברה כ-62.3 מיליון דולר. החברה צופה כי הכנסותיה ב-2022 יסתכמו ב-4-7 מיליון דולר.

חברת ארבה פיתחה ערכת שבבי מכ”ם לרכב המבוססים על טכנולוגיית Frequency Modulated Continuous Wave, שבה מתבצע שידור רציף של אותות בתדר משתנה (Chirp signal), והמרחק של האובייקטים מחושב בהתאם להפרשי התדר והמופע (פאזה) בין האותות המשודרים והאותות הנקלטים. לפני מספר חודשים היא חשפה את המכ”ם Lynx, אשר כולל 288 ערוצי קליטה ושידור וטווח גילוי של 260 מטר. הוא ישולב בחליפת מכ”ם הכוללת ארבע יחידות שונות ומעניקה כיסוי מכ”מי של 360°.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , דוחות רווח , חדשות , מכ"ם

פורסם בתגיות: ארבה