מעבדי היילו יחליפו את מעבדי אנבידיה במערכות של WiseSight

30 יולי, 2023

מערכות ניטור החניה של WiseSight הישראלית, הפרוסות במספר ערים בישראל, מזהות מספרים של לוחיות רישוי ומוודאות שהנהג הפעיל אפליקציית חנייה. למעבדי היילו כוח עיבוד של 26 TOPS

חברת היילו (Hailo) מתל-אביב, המפתחת מעבדי AI לאביזרי-קצה, תספק מעבדים לחברת WiseSight הישראלית, המפתחת מערכות חכמות לניטור חניות של כלי רכב בערים שונות בישראל ובעולם. מעבדי הבינה המלאכותית של היילו ישולבו במערכות החכמות של WiseSight המזהות מספרים של לוחיות רישוי ומנטרות חניות כחול-לבן במרחבים עירוניים.

מעבדי היילו Hailo-8, שישולבו במערכות, יחליפו מעבדים של אנבידיה, שהיו חלק ממערכות אלה עד עתה, כאשר לדברי שתי החברות הדבר יביא לצמצום משמעותי בעלויות השימוש. באמצעות מעבד HAILO-8, ששולב בתוך יחידת מחשוב קצה ממוזערת, ניתן לחבר עד 12 מצלמות ליחידת הקצה. למעבד יש כוח עיבוד של 26 טרה-פעולות בשנייה (TOPS) בצריכת הספק טיפוסית של 2.5 וואט.

מערכת WiseSight הותקנה עד כה בארצות הברית ובצרפת, וב-10 ערים בישראל: כפר סבא, רמת גן, באר שבע, מודיעין, נתניה, אשקלון, ירושלים, חיפה, אור יהודה ואשדוד. המערכת מנטרת למעלה מ-7,000 מקומות חנייה בערים אלה ומוודאת שהנהג או הנהגת הפעילו אפליקציית חנייה (פנגו או סלופארק). נהגים שלא הפעילו את אפליקציית החנייה מקבלים מהמערכת התראה על כך לאחר חמש דקות. על פי נתוני החברה, כ-50% מהנהגים אינם מפעילים את אפליקציית החנייה, ו-70% מהם מפעילים אותה בעקבות ההתראה.

שוק המצלמות לזיהוי לוחיות רישוי של כלי רכב (מצלמות ANPR – Automatic Number Plate Recognition) צפוי להגיע להיקף כספי של 700 מיליון דולר בשנת 2028. המצלמות מריצות אפליקציות אנליטיקה של וידאו ולכן חשובות להצלחתן של ערים חכמות.

Hailo הוקמה בפברואר 2017 על ידי בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה הפכה ב-2022 ליוניקורן לאחר השלמת סבב גיוס C בהיקף 136 מיליון דולר. היילו מעסיקה כיום מעל 200 עובדים בתל-אביב ובחו"ל, וממשיכה לגייס עובדים נוספים כחלק מצמיחת פעילותה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , חדשות

פורסם בתגיות: WiseSight , היילו