צ'ק-קאפ נמכרת כחלק מעסקת ספאק

17 אוגוסט, 2023

תתמזג עם חברת שתלים דנטליים מקליפורניה, Keystone, שתקבל את קופת המזומנים של צ'ק-קאפ ותיכנס לנסד"ק. בחודש יוני הודיעה החברה כי לא תמשיך עוד בפיתוח על רקע כשלון הניסוי הקליני בארצות הברית

חברת צ'ק-קאפ (Check-Cap) הודיעה הלילה כי הגיעה להסכם מיזוג עם חברת Keystone Dental מקליפורניה, המספקת פתרונות לתכנון וייצור שתלי שיניים מותאמים אישית. מדובר למעשה בעסקת ספאק (SPAC), המאפשרת לקיסטון להיכנס למסחר בבורסה על-גבי התשתית של צ'ק-קאפ. עם השלמת העיסקה תיסחר קיסטון בנסד"ק תחת הסימול KSD.

במסגרת ההסכם, בעלי המניות של צ'ק-קאפ יקבלו כ-15% מהמניות של החברה הממוזגת, אחזקה המשקפת שווי של 39.7 מיליון דולר. כיום נסחרת צ'ק-קאפ בנסד"ק בשווי שוק של 18 מיליון דולר. נכון לסוף הרבעון השני (30 ביוני), יש בקופת המזומנים של צ'ק-קאפ 32.4 מיליון דולר. קיסטון צופה כי קופת המזומנים של צ'ק-קאפ תעמוד על 22.3 מיליון דולר עם השלמת המיזוג, כך שההסכם מגלם פרמיה של 17.4 מיליון דולר עבור בעלי המניות של צ'ק-קאפ.

בתחילת חודש יוני הודיעה צ'ק-קאפ, שפיתחה גלולת רנטגן נבלעת לאיתור פוליפים טרום-סרטניים במעי הגס, כי היא לא תמשיך בפיתוח הטכנולוגיה ובקידום המסלול הקליני, וזאת על רקע כישלון הניסוי הקליני בארצות הברית. החברה הודיעה כי היא מסיימת את עבודתם של כ-80 מעובדי החברה, כ-90% ממצבת כוח האדם. בהודעת המיזוג עם קיסטון אין אזכור לקניין הרוחני של צ'ק-קאפ, ועל פניו לא נראה שיש סינרגיה טכנולוגית בין החברות. 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מיזוגים ורכישות , מכשור רפואי

פורסם בתגיות: Keystone Dental , ספאק , צ'ק-קאפ