איי-נט וסופטבנק הכריזו על פיילוט משותף

3 ספטמבר, 2023

איי-נט פיתחה אפליקציית V2X המספקת התרעות בזמן אמת מפני תאונות דרכים. הצלחת הפיילוט עשויה להוביל לפריסה מסחרית של הפתרונות של איי-נט בשוק היפני באמצעות השותפים העסקיים של סופטבנק

חברת איי-נט מובייל (Eye-Net Mobile) מנס-ציונה, שנמצאת בבעלות מלאה של חברת פורסייט (ForeSight), חתמה עם ענקית הטלקום וה-IT היפנית סופטבנק (Softbamk) על הסכם בתשלום לביצוע פרויקט הוכחת היתכנות (PoC) שיבחן את אפליקציית הבטיחות בדרכים שפיתחה איי-נט. ההסכם נחתם לאחר יותר משלוש שנים של תהליך בדיקה נרחב.

פרויקט ה-PoC צפוי להסתיים עד סוף שנת 2023. בהמשך, SoftBank מתכננת לבצע בדיקות אימות במטרה לספק פתרונות למניעת התנגשויות לרשויות מקומיות או לתאגידים ממגוון רחב של תעשיות ותחומים עסקיים ביפן.

האפליקציה של איי-נט, Eye-Net Protect, מתבססת על תקשורת עם כלי רכב מסוג V2X סלולרית, ומספקת לנהגים, רוכבי אופניים ולהולכי-רגל ורוכבי אופניים התראות בזמן אמת, דרך הסמארטפון, על סכנת התנגשות.

מאיי-נט נמסר כי הפרויקט הוא חלק מתוכנית עבודה רב-שלבית אשר עשויה להוביל לפריסה מסחרית של הפתרונות של איי-נט בשוק היפני באמצעות השותפים העסקיים הרבים של סופטבנק, שכוללים יצרני רכב, אפליקציות צד שלישי, רשויות מקומיות וחברות ביטוח.

ברמה הטכנית, מטרת הפרויקט היא לבחון את האינטגרציה של טכנולוגיית צד השרת של איי-נט עם תשתית MEC (multi-access edge computing) של סופטבנק. מהחברה נמסר כי השלמה מוצלחת של אינטגרציה זו היא תנאי מוקדם לפריסת הפתרונות של איי-נט בשוק היפני.

לפני כשנה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת פנגו, שבמסגרתו תוטמע אפליקציית הבטיחות בדרכים של איי-נט כתוסף מובנה בתוך אפליקציית החנייה והניידות הפופולרית.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות

פורסם בתגיות: איי-נט , סופטבנק , פורסייט