פרויקט ראשון לאלקטריאון בסין

10 ספטמבר, 2023

החברה תשתף פעולה עם חברת התשתיות של מחוז שאנדונג, מרכז ייצור ותפעול של כלי-רכב חשמליים. אלקטריאון תקבל 2.15 מיליון שקל עבור מקטע כביש ראשון, שישמש גם כמרכז הדגמה

חברת אלקטריאון (Electreon) דיווחה הבוקר (א') על שיתוף פעולה אסטרטגי ראשון בסין, מהמדינות המפותחות בעולם בתחום הרכב החשמלי. אלקטריאון התקשרה בהסכם עם זרוע החדשנות SITEC של חברת התשתיות Shandong Hi-Speed Group, תאגיד ממשלתי שנמצא בבעלות מחוז שאנדונג, המחוז השני בגודלו בסין מבחינת היקף האוכלוסייה ומרכז ייצור משמעותי של רכבים חשמליים.

החברה, הנכללת ברשימת פורצ'ן 500 העולמית, מנהלת כבישים מהירים באורך כולל של כ-13,000 קילומטר. החברה מעורבת במיזמי תשתית רחבי היקף במחוזות שונים בסין ומחוצה לה. ההסכם יתמקד בהטמעת הטכנולוגיה של אלקטריאון במחוז שאנדונג, כאשר יריית הפתיחה לשיתוף הפעולה תהיה הקמתו של "כביש חשמלי" בפארק התעשייה של SITEC בעיר ג'ינאן במחוז שאנדונג, אשר ישמש כמסלול הנסיעה של שאטל להסעת עובדים. אלקטריאון תקבל בעבור הפרויקט הראשוני כ-2.15 מיליון שקל. הפרויקט גם ישמש כ"אתר הדגמה" עבור לקוחות מפתח פוטנציאלים, שותפים מהסקטור הפרטי והציבורי ובעלי עניין אחרים.

טקס חתימת ההסכם עם SITEC
טקס חתימת ההסכם עם SITEC

בשבוע שעבר צנחה מנייתה של אלקטריאון ביותר מ-40%, לאחר שרשות התחבורה בשבדיה (TRV) הודיעה על ביטול מכרז רחב-היקף לסלילת כביש חשמלי ראשון בשבדיה, מכרז שבו השתתפה גם אלקטריאון. ברשות התחבורה הסבירו כי העלויות שעלו מההצעות שהוגשו למכרז היו גבוהות מהמצופה, וכי תבוצע כעת בחינה מחודשת לפני גיבוש מתווה חדש למכרז.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות

פורסם בתגיות: אלקטריאון , כביש חשמלי , סין