מצלמות מבוססות מעבדי היילו נפרסו בסופרמרקטים ביפן

10 ספטמבר, 2023

מדובר במצלמות של יצרנית המצלמות Aisin מקבוצת טויוטה, המנטרות ומנתחות את תנועת הלקוחות בחנויות ומאפשרות שיפורים הן בחווית הלקוח והן ביעילות שרשרת הערך

שיתוף פעולה ישראלי יפני: יצרנית המצלמות היפנית Aisin השייכת לקבוצת טויוטה, אחת מ-500 החברות הגדולות בעולם ברשימת פורצ'ן, משווקת מצלמות עם מעבדי ה-AI של חברת Hailo הישראלית, בעקבות שיתוף פעולה עם Idein Inc. היפנית, המפתחת מצלמות חכמות לשוק הריטייל היפני והגלובאלי.

מעבדי ה-AI של היילו הוטמעו במאות מצלמות המותקנות במספר רשתות סופרמרקטים מהגדולות ביפן, ביניהן רשת Sogo & Seibo Co.. כל מצלמה מסוג זה תומכת במספר רב של משימות AI וביניהן: ספירה של מספר המבקרים, ניטור המסלול שלהם, משך הזמן שבו בילו בנקודות שונות, זיהוי גניבות ועוד. הנתונים מנותחים בזמן אמת ומספקים למנהלי הרשת, למנהלי סניפים, למנהלי מותגים ומנהלים נוספים שלל תובנות על נקודות עוצמה וחולשה במסע הלקוח, במרחב הסופרמרקט, טעמי הצרכנים, אזורי כדאיות וחוסר כדאיות ועוד. אלה משמשים להסרת חסמים במסע הלקוח ולשיפור הפוטנציאל של מותגים, קבוצות מוצרים ועוד. Aisin מנהלת מגעים עם מספר רשתות קמעונאות יפניות ובינלאומיות להטמעת המצלמות החכמות שלה בחנויות ברחבי העולם.

מהיילו נמסר כי היקפי העיבוד הגדולים של מעבד היילו המותקן במצלמות מאפשרים לבצע קפיצת מדרגה במורכבות המודלים והמידע שניתן להסיק מהם, ומניבים דיוק גבוה תוך צמצום מספר ההתראות השגויות של המצלמות. בנוסף לכך, צריכת ההספק הנמוכה של Hailo-8 מאפשרת לשמר טמפרטורה נוחה בסביבה הצרכנית של הסופרמרקט.

Hailo הוקמה בפברואר 2017 על ידי בוגרי יחידת עילית טכנולוגית של חיל המודיעין. החברה הפכה ב-2022 ליוניקורן לאחר השלמת סבב גיוס C בהיקף 136 מיליון דולר. היילו מעסיקה כיום מעל 200 עובדים בתל-אביב ובחו"ל, ומגייסת עובדים נוספים כדי לתמוך בצמיחה המואצת. היילו פועלת ביפן דרך חבת הבת Hailo Japan G.K.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , חדשות

פורסם בתגיות: היילו , יפן