בכיר לשעבר ב-UPS מונה ליו"ר REE

11 ספטמבר, 2023

קרלטון רוז שימש כנשיא העולמי לניהול, תחזוקה והנדסת צי הרכב העולמי של UPS, שמפעילה כ-100 אלף משאיות, שוק היעד העיקרי של REE. "הטכנולוגיה של REE משנה את כללי המשחק"

חברת REE הודיעה היום (ב') על מינויו של קרלטון רוז לתפקיד יו"ר החברה. רוז, בכיר לשעבר בענקית השילוח UPS, הצטרף לדירקטוריון רי בחודש יולי השנה, ומינויו לתפקיד היו"ר ייכנס לתוקפו באמצע חודש אוקטובר.

רוז עבד ב-UPS במשך 21 שנה, עד לפרישתו בחודש פברואר השנה. לאורך השנים מילא רוז שורה של תפקידי ניהול בכירים ב-UPS, כאשר בתפקידו האחרון, שאותו מילא כ-7 שנים, שימש כנשיא העולמי לניהול, תחזוקה והנדסת צי הרכב העולמי של UPS.

לפי ההערכה, UPS מפעילה צי של כ-100 אלף משאיות תובלה, כאשר תחום משאיות התובלה הוא גם שוק היעד העיקרי שאליו מכוונת REE בשלב זה. קרלטון רוז התייחס לניסיונו בתחום זה ואמר: "הייתי סביב משאיות מסחריות כל חיי, ויש לי הבנה טובה של איזה סוג רכב מסחרי יכול להוביל. הטכנולוגיה של REE משנה את כללי המשחק בתעשייה. ברבעונים הקרובים אנו מצפים לראות אבני דרך משמעותיות עבור החברה. אני עוקב מקרוב אחרי REE במהלך ארבע השנים האחרונות וכפי שתמיד אמרתי, 'הטוב עוד לפנינו' ו -REE תהייה חלק מהותי בדרכנו לשם".

עם פרסום הדו"ח לרבעון השלישי, מסרה REE כי היא צופה שמערך המשאיות שלה, P7, יקבל בקרוב רישוי מלא בארצות הברית ושרכבי הפיילוט הראשונים יימסרו ללקוחות עד סוף שנת 2023. .

פלטפורמת P7 שתוכננה עבור השוק הזה, מגיעה למהירות מירבית של 120 קמ"ש, בעלת טווח מקסימלי של 241 ק"מ, ויכולה לשאת מטען במשקל של עד 2,000 ק"ג. מדובר בפלטפורמה מודולרית שבה יכול הלקוח לשנות את התצורה ולהתאימה לצרכיו, החל מהגודל וכלה בצבעים, לוגו וכדומה. במסגרת זאת דיווחה REE על שיתופי פעולה חדשים עם יצרנים של גופי משאיות בארצות הברית, דוגמת Knapheide ו-Morgan Truck Body.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות , מינויים

פורסם בתגיות: REE , UPS , קרלטון רוז