חה"א האמריקאי חידש את הסכם המסגרת עם אורביט

15 נובמבר, 2023

התקבלה הזמנת מסגרת בהיקף של 16.5 מיליון דולר ל-60 חודשים, לשדרוג, שירות ותחזוקת מערכות קשר ושמע בצי מטוסי התידלוק של החיל, מדגם בואינג KC-135

חיל האוויר האמריקאי ביצע הזמנת מסגרת חדשה מחברת אורביט (Orbit Technologies) בהיקף של 16.5 מיליון דולר ל-60 חודשים, לשדרוג, שירות ותחזוקת מערכות קשר ושמע בצי מטוסי התידלוק של החיל. זהו חידוש ההסכם שנחתם עם אורביט בשנת 2018, בהיקף של כ-29 מיליון דולר. מתוך ההסכם הזה קיימים 5.5 מיליון דולר שחיל האוויר האמריקאי עוד לא מימש.

מדובר במערכות תקשורת מוטסות מסוג ADAS שאורביט סיפקה למטוסי בואינג KC-135 של חיל האוויר האמריקאי, המשמשים כמטוסי התדלוק האווירי של ארה"ב. מערכות ניהול השמע (Airborne Digital-controlled Audio System – ADAS) מהוות אחד מתחומי הפעילות המסורתיים של החברה, שבו היא פועלת מאז שנת 1991.

המערכות האלה מותקנות באלפי מטוסים, בהם מסוקי הצבא האמריקאי,  מטוסי קרב מתוצרת לוקהיד מרטין, במטוסי הצי האמריקאי, במטוסי אנטונוב רוסיים, במטוסי איירבאס ובמערכות מוטסות של התעשייה האווירית. במחצית הראשונה של 2023 הסתכמו מכירות החברה בכ-29 מיליון דולר, בהשוואה לכ-26.5 מיליון דולר במחצית הראשונה 2022. לאחר פרסום העיסקה עם חיל האוויר האמריקאי עלתה מניית החברה בבורסה בתל אביב בכ-2.6% וכעת היא נסחרת לפי שווי שוק של כ-449 מיליון שקל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , תעופה וביטחון , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: אורביט