ואלנס ורייזור לאבס הכריזו על סמנכ"לי כספים חדשים

11 דצמבר, 2023

גיא נתנזון, שעבד בסקופיו, בתאת ובחברת אלטייר, מונה ל-CFO של ואלנס וייכנס לתפקידו במרץ. מיטל כהן תעבור מחברת D-Fend לרייזור לאבס. שתי החברות ציבוריות

שתי חברות ציבוריות, ואלנס (Valens) הנסחרת בניו יורק ורייזור לאבס (Razor Labs) הנסחרת בתל אביב, הודיעו היום על מינויים של סמנכ"לי כספים (CFO) חדשים. חברת ואלנס, המפתחת שבבי תקשורת מהירה לעולמות הרכב והאודיו-וידיאו, מינתה את גיא נתנזון לתפקיד סמנכ"ל הכספים של החברה. נתנזון, שמביא עימו ניסיון של 15 שנה בתעשיית הסמיקונדקטור ו-10 שנים בתחום טכנולוגיות דימות רפואי, ייכנס לתפקידו בתחילת חודש מרץ, 2024. בארבע השנים האחרונות משמש נתנזון כ-CFO של חברת Scopio Labs, המפתחת פתרונות דיגיטליים לעולם הדימות הרפואי. לפני כן, שימש כ-CFO בתאת טכנולוגיות, Water Ways Technologies, אלטייר (כיום סוני ישראל) ו-Proviget, שנרכשה על ידי ברודקום.

חברת רייזור לאבס, שפיתחה פתרון מבוסס AI לחיזוי תקלות במכונות תעשייתיות, הודיעה על מינויה של מיטל כהן לתפקיד סמנכ"לית הכספים. בחמש השנים האחרונות שימשה כהן כסמנכ"לית כספים בחברת D-Fend Solutions, שפיתחה מערכת הגנה מפני רחפנים. לפני כן שימשה בתפקידי ניהול כספים בכירים בחברת XMPie Inc, שנרכשה על ידי Xerox הציבורית. קודם לכן שימשה כמנהלת במחלקת ביקורת הייטק של EY. 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , מינויים

פורסם בתגיות: גיא נתנזון , ואלנס , מיטל כהן , רייזור לאבס