תאת תגייס 9.8 מיליון דולר בהנפקת מניות

17 דצמבר, 2023

החברה תמכור יותר ממיליון מניות חדשות למשקיעים מוסדיים בישראל. תאת מצויה במומנטום עסקי ובאחרונה הודיעה על כוונתה להגדיל מלאים ולגייס עובדים

חברת תאת טכנולוגיות (TAT) מגדרה הודיעה כי בכוונתה לבצע הנפקת מניות לצורך גיוס הון ממשקיעים מוסדיים. במסגרת המהלך, החברה תמכור כ-1.15 מיליון מניות למשקיעים מוסדיים בישראל, תמורת 8.6 דולר למניה. ביום שישי ננעל המסחר במניה בנסד"ק במחיר של 9.6 דולר למניה. בסך הכול, תאת מצפה לגייס במהלך, שמתוכנן להתבצע עד סוף החודש, כ-9.8 מיליון דולר, לאחר ניכוי הוצאות.

המניות החדשות מייצגות כ-11.5% מהון המניות של החברה. מתאת נמסר כי ההון ישמש לתפעול השוטף. באחרונה, על רקע המומנטום העסקי, הודיעה תאת כי בכוונתה להגדיל מלאים ולגייס כוח אדם נוסף.

תאת מספקת מערכות ורכיבים לתחום בקרת טמפרטורה ומנועים חשמליים במטוסים, ומספקת גם שירותי תיקון ותחזוקה (MRO) למערכות תעופתיות. תחת החברה פועלות 5 חברות-בנות, בארצות הברית, רוסיה וישראל, שכל אחת מהן מתמקדת בקו מוצרים ושירותים אחר.

ברבעון השלישי של 2023 רשמה תאת הכנסות של 29.9 מיליון דולר, עלייה של 43% בהשוואה לאותו רבעון לפני שנה. הרווח הנקי הסתכם ב-2.1 מיליון דולר, לעומת הפסד של 0.3 מיליון דולר ברבעון 3 ב-2022.

[בתמונה: בואינג 777. מקור: ויקי]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: גיוסי הון , חדשות , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: תאת