הקיצוצים בננו-דיימנשן: סמנכ"לית הכספים וסמנכ"ל המוצר סיימו את דרכם

8 ינואר, 2024

יעל סנדלר, ה-CFO מזה 9 שנים, לא תשוב מחופשת הלידה, וסמנכ"ל המוצר חנן ג'ינו סיים את דרכו בחברה. במהלך רבעון הרביעי צמצמה את כוח העבודה בכ-25%, רובם בישראל

בתמונה למעלה: מנכ"ל ננו דיימנשן יואב שטרן

יעל סנדלר

חברת ננו-דיימנשן (Nano-Dimension) פרסמה תוצאות מקדמיות ולפיהן הכנסותיה ברבעון הרביעי צפויים להסתכם ב-14.3 מיליון דולר, גידול של 18% בהשוואה לרבעון הרביעי ב-2022. ההכנסות בשנת 2023 כולה צפויות להסתכם ב-56.2 מיליון דולר, גידול של 29% בהשוואה ל-2023.

בננו-דיימנשן מציינים כי הם ממשיכים להוציא לפועל את תוכנית ההתייעלות (שאותה הם מכנים בשם Reshaping Nano Initiative), שעליה הכריזה החברה עם פרסום התוצאות לרבעון השלישי. יעדי התוכנית הם להגיע לרווח תפעולי ולתזרים מזומנים חיובי בתחילת 2025, וכן לצמצם את קצב שריפת המזומנים בשיעור של 75%-85% בהשוואה לקצב שריפת המזומנים בשנת 2023.

כחלק מצעדי ההתייעלות, קיצצה החברה ברבע את כוח העבודה שלה ואת צוות ההנהלה שלה במהלך הרבעון הרביעי. מרבית הפיטורים התבצעו בישראל. בשדרת ההנהלה, ננו-דיימנשן הודיעה כי סמנכ"לית הכספים יעל סנדלר, שעובדת בחברה כ-9 שנים והיתה מצויה בחודשים האחרונים בחופשת לידה, לא תשוב לחברה. בחברה לא פירטו מהן נסיבות עזיבתה. במקומה, ימלא סמנכ"ל התפעול (COO), תמיר פנחס, במקביל גם את תפקיד ה-CFO. גם חנן ג'ינו, סמנכ"ל המוצר ומי שעמד בראש פעילות המיזוגים והרכישות, סיים את דרכו בחברה. את תפקידו ימלא המנכ"ל יואב שטרן.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , דוחות רווח , חדשות , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: ננו-דיימנשן