אורורה לאבס נכנסה לבקרי Infineon AURIX

10 ינואר, 2024

השילוב של מערכת אורורה לאבס בתוך המיקרו-בקרים 32 ביט של אינפיניאון, "מעניק ליצרניות הרכב ולנהגים את הביטחון שמערכות קריטיות כמו מערכות ההיגוי, הבלמים וכריות האוויר, יפעלו כראוי"

אינפיניאון (Infineon) הטמיעה את טכנולוגיית אימות התוכנה של חברת אורורה לאבס (Aurora Labs) התל אביבית, בתוך משפחת המיקרו-בקרים (MCU) לרכב AURIX TC4. טכנולוגיית Line-of-Code Intelligence של אורורה עוקבת אחר התוכנות המצויות ברכב ומוודאת שהן פועלות כסדרן וחוסכות במשאבי עיבוד. אורורה לאבס פיתחה פלטפורמה לניהול הכתיבה, הפיתוח והעידכון של תוכנות קריטיות בכלי-רכב, אשר כוללת יכולות תיקון עצמי של טעויות (Self-Healing Software). היא מבוססת על טכנולוגיית Line-Of-Code Behavior שפותחה בחברה, המוגנת על-ידי יותר מ-20 פטנטים רשומים.

המערכת מוטמעת בתוך תוכנות הרכב ועוקבת אחר פעילותן השוטפת. היא ממפה את מרכיבי התוכנה התלויים בגורמים חיצוניים, מוודאת תאימות ומבצעת ניתוח סיכונים. הניתוח הזה משמש לבדיקת התוכנה ואיתור מודולים שאינם מתפקדים כראוי עד רמת ה-MCU, מאתרת תקלות בהתקנות התוכנה, מפקחת על ביצוע עידכונים שוטפים ומאפשרת לגלול את הגרסה לאחור ולבצע תיקונים בתוכנות הרכב. מנכ"ל אורורה לאבס, זוהר פוקס, הסביר שהפתרון של החברה תומך בניטור בזמן אמת של תקלות תוכנה בכל המיקרו-בקרים ברכב ומבטיח עמידה בדרישות ועדת WP29 של האו"ם. "הפתרון המשותף של אורורה לאבס ושל אינפיניאון מסייע לבלום מתקפות עוינות ותקלות חומרה הפוגעות בבטיחות".

מנהל תחום התוכנה באינפיניאון, תומס שנייד, אמר שהשילוב של אורורה לאבס במיקרו-בקרים 32 ביט של החברה, "מעניק ליצרניות הרכב ולנהגים את הביטחון שמערכות קריטיות כמו מערכות ההיגוי, הבלמים וכריות האוויר, יפעלו כראוי". המיקרו-בקרים ממשפחת AURIX TC4x מיועדים לשימוש בפתרונות eMobility עתידיים, במערכות ADAS ובכלי-רכב חכמים שבהם כל יחידות האלקטרוניקה, החשמל, התוכנה והתקשורת משובות לכדי מערכת אחת שלמה (Automotive E/E Architectures). התוכנה של אורורוה הכוללת גם מרכיבים של בינה מלאכותית ולימוד מכונה (AI/ML), מותקנת בתוך תת מעבד ייעודי (Parallel Processing Unit) המצוי בתוך רכיבי AURIX, באופן מנותק לחלוטין מהמעבד המרכזי (CPU) של הרכב.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות , סמיקונדקטורס , רכב אוטונומי , תוכנה ותכנון אלקטרוני , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: אורורה לאבס , אינפיניאון