הרמן ישראל חושפת: קניות מתוך מחשב הרכב

10 ינואר, 2024

חושפת בתערוכת CES 2024 בלאס וגאס את חנות היישומונים לרכב, HARMAN Ignite Store ואת מערכת VitalCare, המנטרת באמצעות מכ"ם את הסימנים החיוניים של הנהג והנוסעים

מרכז הפיתוח הישראלי של חברת הרמן (HARMAN) חושף בתערוכת CES 2024 שנפתחה השבוע בלאס וגאס את חנות היישומונים לרכב HARMAN Ignite Store שפותחה בארץ. התוכנה מיישמת בתחום הרכב את המודל העסקי של אפליקציות שהובא מעולם הטלפון הנייד (אנדרואיד), ומאפשרת לשותפי צד שלישי להציע את היישומים שלהם ליצרני הרכב וללקוחותיהם. בהן אפליקציית התשלומים Ignite Store Payments, שהיא מוצר התשלומים הראשון בעולם הרכב. היא מתחברת אל הארנק הדיגיטלי של סמסונג ומאפשר לבצע תשלומים ישירות מתוך מערכות הרכב, לצורך קבלת שירותים כמו תדלוק הרכב, טעינת הרכב, נסיעה בכבישי אגרה, קניית מזון מהיר מבלי לצאת מהרכב (drive thru) ועוד.

חנות היישומים הממונעת תאומץ כבר השנה על-ידי קבוצת וולקסווגן. בתחילה היא תשולב במכוניות אאודי ובהמשך בשאר דגמי המכוניות של הקבוצה. מנכ"לית הרמן ישראל, מיכל גבע, אמרה שההמערכת מחברת בין יצרני רכב ומפתחי אנדרואיד כדי ליצור חוויה נוחה ונגישה בתוך הרכב. "היא הופכת את הרכב למקור הכנסות נוסף עבור היצרנים ומביאה את הרמן לקהל גדול של משתמשים". החנות כולליות יישומונים נוספים, דוגמת משחקיפ, מזג אוויר ואפילו יישומון בטיחות המנטר את מאפייני הנהיגה ברכב.

מרכז הפיתוח הישראלי של הרמן פועל מהוד השרון ומעסיק כ-250 עובדים, רובם בתחום מערכת ביצוע וניהול עידכוני תוכנה לרכב (Over the Air). המרכז חושף בתערוכה גם את מערכת VitalCare, המנטרת את הסימנים החיוניים של הנהג והנוסעים: קצב נשימה, דופק ושינויים בדופק – זאת ללא כל מגע פיזי – בהתבסס על אותות מכ"ם המצוי בתוך הרכב. היא מזהה חריגות במצב הנהג ומספקת תובנות על מצבי לחץ, חרדה או עייפות הנהג. הפתרון מהווה חלק מפלטפורמת Ready Care שפותחה בארץ בעקבות רכישת חברת CaareSys הישראלית בשנת 2022, שהכניסה את הרמן העולמית לתחום ניטור פנים הרכב. מערכת VitalCare תוצג בCES בתוך מכונית ID.4 חשמלית של פולקסווגן.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: CES 2024 , הרמן , רכב