הזמנת ענק נוספת לאימקו מצה"ל

18 ינואר, 2024

תספק חלקי חילוף עבור רכבי הרק"מ של צה"ל ב-30 מיליון שקל. בנובמבר ודצמבר דיווחה גם כן על הזמנות של עשרות מיליוני שקלים

קבוצת אימקו (IMCO) דיווחה היום (ה') לבורסה על הזמנה נוספת, בהיקף של 30 מיליון שקל, ממנהל הרכש (מנה"ר) במשרד הביטחון לייצור ואספקת חלקי חילוף לרכבי הקרב המשוריינים (רק"מ) של צה"ל כחלק מצרכיו השוטפים וכחלק מצרכיו במסגרת מלחמת "חרבות ברזל". 

מאז תחילת המלחמה חווה אימקו גידול בהזמנות ממערכת הביטחון. בתחילת נובמבר דיווחה החברה על הזמנה ממשרד הביטחון, בהיקף של 25.2 מיליון שקל, לאספקת עשרות מערכות אלקטרוניות עבור נגמ"ש הנמ"ר הצה"לי, ובחודש שעבר דיווחה על הזמנה לאספקה וייצור סדרתי של ערכות חשמל ובקרה לרכבי הקרב המשוריינים (רק"מ) של צה"ל, בהיקף של כ-28.5 מיליון שקל.

מניית החברה, הנסחרת בתל-אביב, עלתה בששת החודשים האחרונים ב-121% לשווי שוק של 115 מיליון שקל. עם זאת, בשבוע שעבר הודיעה אימקו על הפסקת ההתקשרות עם בית ההשקעות אקסלנס, שלא ישמש עוד כ"עושה שוק" של מניית החברה, ובעקבות כך צפויה מניית החברה להיכנס לרשימת המניות דלי-הסחירות בבורסה.

קבוצת אימקו עוסקת בפיתוח וייצור מערכות אלקטרוניקה, אלקטרומכניקה ומכניקה ליישומים ביטחוניים. היא כוללת חמש חברות: אימקו פרויקטים, ניר-אור, אתנה, ADT ו-EMT. קבוצת אימקו הינה ספקית ראשית של ערכות חשמל לטנקים ונג”משים תוצרת ישראל, דוגמת טנק המרכבה והנגמ”שים נמר ואיתן.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מלחמה 2023 , תעופה וביטחון

פורסם בתגיות: אימקו , משרד הביטחון , צה"ל