דלויט רוכשת את OpTeamizer הישראלית

31 ינואר, 2024

אופטימייזר מתמחה בהטמעת פתרונות AI ומחשוב מואץ על גבי פלטפורמות החומרה והתוכנה של אנבידיה. המייסד תומר גל יוביל בפירמת הייעוץ את תחום המחשוב המואץ ולמידת-עומק

פירמת הייעוץ דלויט (Deloitte) מודיעה היום (ד') על רכישת פעילותה של חברת OpTeamizer, המתמחה בפיתוח ובהטמעת פתרונות AI המבוססים על טכנולוגיות מחשוב מואץ. כחלק מהרכישה, צוותי העבודה של OpTeamizer ישתלבו בפרקטיקת הדאטה וה-AI של דלויט, ומייסד OpTeamizer תומר גל ישמש כדירקטור מנהל ויוביל בפירמה את תחום פתרונות המחשוב המואץ ולמידת-עומק. 

רכישת OpTeamizer נועדה לחזק את סל השירותים שמציעה הפירמה ללקוחותיה בעולמות הדאטה, ה-AI, Gen AI ו-Edge AI לצורך אוטומציה ושיפור של תהליכים עסקיים. בנוסף, המהלך מאפשר לדלויט לחזק את השותפות האסטרטגית עם אנבידיה, שנחשבת לחברה המובילה בעולם לפתרונות מחשוב AI. 

עסקה זו, בדומה לעסקאות רכישה קודמות שביצעה Deloitte בעת האחרונה, ממחישה את המשך יישום האסטרטגיה שהוגדרה על ידי הפירמה, שמתמקדת בהתרחבות ובהעמקת ארסנל היכולות הטכנולוגיות, מתוך מטרה ליצור מענה שלם והוליסטי לכלל הצרכים העסקיים של לקוחותיה;כל זאת – תוך בניית שיתופי פעולה אסטרטגיים ברמה הגלובלית עם מובילים טכנולוגיים. . גם כאן, Deloitte משלבת את עוצמתה כשחקן גלובלי המתבסס על שיטות, כלים וידע עולמיים, הממונפים ע"י יכולות חזקות ומוכחות בשוק המקומי בישראל. 

OpTeamizer מספקת מגוון של שירותי פיתוח והדרכה לצד שירותי ייעוץ למרכזי מו"פ מובילים וספקי טכנולוגיה מהשורה הראשונה, לרבות חברות רב-לאומיות הפועלות בישראל.  היא מוגדרת על ידי NVIDIA כ-Preferred Partner שלה בישראל; ככזו, היא בעלת ניסיון רב בעבודה עם המערכות, הטכנולוגיות והשירותים שלה, ביניהם: HPC – High Performance Computing, פלטפורמת הרובוטיקה על בסיס רכיבי  Jetson, פיתוח על בסיס  CUDA, וכן ביצוע הסמכות מעשיות (Workshops) .

OpTeamizer הוקמה ב- 2015 על ידי המייסד תומר גל. הוא משמש כמרצה במסגרת מכון הלמידה העמוקה NVIDIA Deep Learning Institute בעולמות ה-AI ובתחומי האצת ביצועים באמצעות GPU (שפת CUDA). תומר הינו גם חבר סגל במחלקה להנדסת תוכנה במכללה האקדמית להנדסה בראודה, מרצה בתחום בינה מלאכותית עבור ראייה ממוחשבת ומרצה בתחום בינה מלאכותית עבור עיבוד שפה טבעית. 

תומר גל, מייסד ומנכ"ל OpTeamizer: "אין ספק, כי מדובר בתקופה מיוחדת בעולמות ה- AI ו Accelerated Computing;. הצטרפותנו לדלוי תאפשר לנו להרחיב ולהעצים את הערך שאנחנו מספקים ללקוחות Deloitte ברמה הגלובלית". 

[בתמונה מימין לשמאל: אורן רוזמן, רן ברגמן, עדי טל, תומר גל (מייסד ומנכ"ל (OpTeamizer, אילן בירנפלד (יו"ר ומנהל עסקים ראשי Deloitte ישראל), דן הלפרן, ישראל נקל, סיגל אדניה, אלי תדהר ומור כחלון.]

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , חדשות

פורסם בתגיות: Gen AI , OpTeamizer , אנבידיה