קודווליו רוכשת את חברת מאנקיטק פרו הישראלית

29 פברואר, 2024

מאנקיטק היא חברת שירותי פיתוח המעסיקה 25 עובדים. היקף העסקה: 800 אלף ש"ח. זו רכישה רביעית של קודווליו תוך שנה

חברת קודווליו (CodeValue), באמצעות חברת האם הציבורית ספידווליו הודיעה היום (ה') בדיווח לבורסה לניירות ערך כי התקשרה עם בעלי המניות בחברת מאנקיטק פרו (Monkeytech Pro) הישראלית בהסכם לרכישת 54% מהונה המונפק והנפרע של החברה, וזאת תמורת סכום של כ-800 אלף ש"ח. הסכם זה הופך את ספידווליו לבעלת השליטה במאנקיטק פרו.

מאנקיטק פרו היא חברה פרטית העוסקת בתחום שירותי פיתוח תוכנה בישראל, ומעסיקה כ-25 עובדים במשרה מלאה, ובכללם יועצי מוצר וטכנולוגיה, מובילי צוותי פיתוח, מפתחי Full Stack, מפתחי Backend ו-Frontend, אנשי QA ועוד. עובדים אלה יצטרפו למצבת העובדים של חברת ספידווליו, המונה כ-X עובדים בישראל וכ-X עובדים בשלוחות-החוץ ברומניה ובבולגריה.

הכנסותיה בשנים 2023 ו-2022 הסתכמו ב-13.3 מיליון ש"ח וכ-18.1 מיליון ש"ח, בהתאמה. לדברי מאנקיטק פרו, החברה השלימה יותר מ-400 פרויקטי פיתוח בתחומי המובייל והווב ב-12 שנות קיומה. 

הסכם זה מצטרף לרכישתה של חברה ישראלית נוספת, חברת קלאודאקס קלאוד פתרונות, העוסקת בתחום הענן הציבורי, עליה דיווחה ספידווליו בחודש ינואר השנה. בשנת 2023 השלימה את רכישת השליטה בחברות שירותי התוכנה DevelopSoft הבולגרית ו-Code Agile הרומנית. כלומר, בשנה האחרונה רכשה ספידווליו 4 חברות פיתוח, וזאת כחלק מאסטרטגיית מיזוגים ורכישות שנועדה לתמוך בצמיחה של החברה ולתת מענה לביקוש הגובר לשירותי פיתוח. 

טלי שם טוב [בתמונה], מנכ"לית ספידווליו: "אנחנו שמחים לצרף לשורותינו חברת מאנקיטק פרו, שביצעה בשנים האחרונות פרויקטי פיתוח משמעותיים. הרכישה הזאת היא נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה שלנו, שנועדה לבסס את ספידווליו כספקית מובילה של שירותי פיתוח בעידן של טרנספורמציה טכנולוגית במגזרים רבים. נמשיך לחפש הזדמנויות רכישה אטרקטיביות בשוק המקומי והעולמי."

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות

פורסם בתגיות: CodeValue , טלי שם טוב