סימילארווב רוכשת את חברת אדמטריקס מצ'ילה

5 מרץ, 2024

אדמטריקס פיתחה מוצר לאופטימיזציית קמפיינים של פרסום על גבי פלטפורמות שונות. תאפשר לסימילארווב להציע פתרון לניתוח נתונים ותובנות בעולם הפרסום

חברת סימילארווב (Similarweb) הכריזה על רכישת חברת אדמטריקס, שפיתחה פלטפורמת תוכנה לניתוח תובנות בעולם הפרסום הדיגיטלי. הרכישה היא חלק מהרחבת מוצר ה-Ad Intelligence של סימילארווב. סכום העסקה לא נמסר.

אדמטריקס, שנוסדה ב-2012 בסנטיאגו, צ'ילה, מסייעת למותגים מובילים באמריקה הלטינית לייעל את פעילות הפרסום שלהן. לדברי סימילארווב, החברה הנרכשת תקדם את היכולת של החברה לספק את הנתונים, התובנות, וכלי האופטימיזציה לשיווק ופרסום דיגיטלי המקיפים ביותר בשוק. אדמטריקס נמצאת כיום בשימוש בקרב לקוחות ענק שמשתמשים בה לניהול קמפיינים של פרסום בהיקפים של מיליוני דולרים, כמו גם אצל לקוחות מגוונים קטנים יותר בשלבי צמיחה.

"היכולות המצוינות של אדמטריקס בתחום ה-Display advertising intelligence משתלבים באופן טבעי עם החוזקות של סימילארווב, ויסייעו ללקוחות להבין כיצד לטייב את תקציבי המדיה ולהרחיב את החשיפה בערוצי display על גבי פלטפורמות של מפרסמים, מסחר מקוון, ושיווק דיגיטלי בכלל״, אמר אור עופר, מנכ״ל ומייסד סימילארווב. ״אנחנו שואפים להרחיב את היכולות של אדמטריקס לזירה הגלובלית. בין לקוחותיה הקיימים של החברה נמנים מותגים אזוריים וגלובליים אשר שוק המטרה שלהם הוא אמריקה הלטינית. אנחנו נמשיך לתמוך בקבוצת לקוחות זו, ואף נרחיב את הצעת הערך עם כלל סל הכלים של סימילארווב״.

מוצרי התוכנה במודל SaaS של אדמטריקס כוללים את Admetricks Ad Intelligence, המספקת הערכות של היקף ההוצאה על פרסום ותוצאותיו, ואת Admetricks Media Planner, המסייעת בתכנון ובניית תקציב של קמפיינים של מדיה. בין לקוחות החברה נמנים מותגים גלובליים בתעשיות הרכב, הבנקאות, התקשורת והקמעונאות, כמו גם אתרי תוכן, שידור ומדיה דיגיטלית. כבר היום קיימת אינטגרציה טכנית בין אדמטריקס וסימילארווב, מה שהופך את הרכישה לפשוטה יותר, שכן בעבר החברות קיימו התקשרות שאפשרה לאדמטריקס גישה לחלק מנתוני סימילארווב.

סימילארווב מציעה כיום כלי בינה מקיפים אודות ביצועים של פעילויות פרסום בערוצים שונים, לרבות פעילות ממומנת ואורגנית במנועי חיפוש. לדברי החברה, אדמטריקס תשפר דרמטית את היכולות בתחום ה-display advertising. אדמטריקס תחזק גם את יכולות סימילארווב בניתוח פרסום אונליין, סקטור אשר צפוי למשוך השקעה של כ-174.4 מיליארד דולר ב-2024, לפי נתוני אתר Statista.

סימילארווב לא רק מתכננת לשלב את היכולות של אדמטריקס כדי לקדם את מוצר ה-Ad Intelligence שלה, היא גם מתכננת לשלב יכולות אלו בתחומים נוספים של אקוסיסטם הדאטה של החברה, המתמקדים בניתוח החוזקות של מותגים בעולם הדיגיטלי בין אם כמתחרים, שותפים או השקעות פוטנציאליות. ״בדומה לרכישה שביצענו ב-2022 של פלטפורמת ה-SEO של חברת Rank Ranger, אנו רואים בשילוב של אדמטריקס חיזוק נוסף של יכולות הליבה של סימילארווב, כדי להמשיך לספק ללקוחותינו בתחומי השיווק, הפרסום והתוכן פתרון שלם יותר״, אמר ברוך טולדנו, מנהל חטיבת מוצרי השיווק הדיגיטלי של החברה.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , מיזוגים ורכישות

פורסם בתגיות: Similarweb