קלארוטי גייסה 100 מיליון דולר 

7 מרץ, 2024

חברת הסייבר התעשייתי גייסה עד כה יותר מ-600 מיליון דולר. החברה מדווחת על הכנסות שנתיות חוזרות בהיקף של יותר מ-100 מיליון דולר בשנת 2023, וגידול של 300% במספר הלקוחות

[בתמונה למעלה: מנכ"ל קלארוטי, יניב ורדי. צילום: קרן מזור]

חברת Claroty התל-אביבית, המספקת פתרונות להגנת סייבר על תשתיות קריטיות, הודיעה היום על גיוס הון בסכום של 100 מיליון דולר. את סבב הגיוס הובילה קרן Delta-V Capital, ושאר המשקיעים הנם – AB Private Credit Investors at AllianceBernstein, Standard Investments, Toshiba Digital Solutions ו-Silicon Valley Bank, חטיבה של First Citizens Bank. 

עד היום גייסה קלארוטי סכום של 635 מיליון דולר. חברת קלארוטי מתמקדת בתחום הסייבר התעשייתי. היא הוקמה בשנת 2015 באמצעות קבוצת Team8 שהוקמה על-ידי יוצאי 8200. הפלטפורמה של קלארוטי, Claroty Platform, מתחברת אל התשתיות הקיימות של הלקוח, ומספקת מגוון מלא של בקרות אבטחת סייבר תעשייתיות לגילוי איומים, ניהול סיכונים וחולשות אבטחה, וגישה מרחוק מאובטחת.

מהחברה נמסר כי הכסף שגויס ישמש להרחבת פלטפורמת החברה להגנה על מערכות סייבר-פיזיות (CPS) במגזרי מפתח, כולל המגזר הציבורי ותעשיות תשתיות קריטיות בהן יש רגולציה מחמירה, וכן בהתרחבות לאזורים בצמיחה באמריקה, אירופה ואסיה-פסיפיק. השקעות נוספות יבוצעו במו"פ עבור טכנולוגיות ליבה של החברה וטכנולוגיות קשורות להן, כולל גישה מאובטחת מרחוק.

קלארוטי מסרה גם כמה נתונים על פעילותה העסקית בשנה האחרונה. לדבריה, במהלך 2023 רשמה החברה יותר מ-100 מיליון דולר בהכנסות חוזרות שנתיות (ARR), והגדילה ב-300% את מספר לקוחותיה, ובנתה שותפויות טכנולוגיות אסטרטגיות עם חברות מובילות בתעשייה כגון CrowdStrike, ServiceNow ו-AWS; והוסיפה לתכנית השותפים שלה מספר ספקי שירותי אבטחה  מנוהלים (MSSPs) ובהם IBM, Rockwell Automation, Schneider Electric, NTT Data ו-eSentire. כמו כן, Team82, צוות המחקר של קלארוטי הפועל בישראל, גילה וחשף עד כה מעל 550 חולשות אבטחה במערכות סייבר-פיזיות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אבטחת סייבר , גיוסי הון , חדשות

פורסם בתגיות: קלארוטי