רייזור לאבס בהסכם פיילוט עם אחת מיצרניות הרכב הגדולות בעולם

12 מרץ, 2024

יצרנית הרכב - אחת מחמש הגדולות בעולם - תתקין את פתרון התחזוקה החזויה של החברה במפעל עיבוד מתכות. החוזה מצטרף להסכמים בענף המכרות ובמגזר האנרגיה

[בתמונה למעלה: סמנכ"ל הטכנולוגיות של רייזור לאבס, מיכאל זולוטוב]

חברת רייזור לאבס (Razor Labs), המפתחת פתרונות מבוססי AI לחיזוי תקלות במכונות תעשייתיות, דיווחה היום (ג') על הסכם ראשון בתעשיית הרכב העולמית, להטמעת פתרון החברה במפעל מתכת של יצרנית רכב גרמנית. לפי רייזור, מדובר בקבוצת רכב גרמנית הנמנית עם אחת מחמש קבוצות הרכב הגדולות בעולם – כלומר, פולקסוואגן או מרצדס-בנץ.

במסגרת ההסכם, תספק רייזור רישיון לתקופת פיילוט, תמורת כ-50 אלף דולר, למוצר ה-DataMind AI של החברה. ההתקנה תתבצע במפעל עיבוד ויציקה של מתכות, בעיקר אלומיניום ממוחזר. מרייזור נמסר כי הצלחת הפיילוט עשויה להוביל להטמעת המוצר באופן קבוע בקווי הייצור והמכונות במפעל ובמפעלים נוספים של יצרנית הרכב. "קבלת ההזמנה מתאגיד מוביל בתחום פותחת עבור החברה את האפשרויות להתרחב למפעלי עיבוד מתכות נוספים בתעשיית הרכב", נמסר בהודעת החברה.

ההסכם מצטרף להסכמים משמעותיים שעליהם דיווחה החברה בחודשים האחרונים בענף המכרות ובמגזר האנרגיה. בחודש נובמבר חתמה רייזור עם חברת כרייה בינלאומית גדולה על חוזה לשימוש בפלטפורמה בכ-14 אתרי כרייה תמורת 31.2 מיליון דולר, ובחודש ינואר דיווחה על הסכם, בהיקף של 650 אלף דולר, עם אחת מחברות האנרגיה הגדולות בעולם, להטמעת הפתרון בכ-7 תחנות כוח לייצור חשמל.

DataMind AI היא פלטפורמת בינה מלאכותית מבוססת-ענן המיועדת לשיפור תהליכי ייצור בתעשיית כריית המחצבים. המערכת מתממשקת עם נתוני מערכות הייצור, ובאמצעות מודלים של בינה מלאכותית מסייעת לאתר תקלות ובעיות תחזוקה ולהפחית את זמן השבתת התפעול (downtime).

מוצר נוסף של החברה הוא Inspection AI, המשמש לזיהוי, על גבי פס הייצור, של תחמושת פגומה. החברה סיפקה 4 מערכות כאלה לחברה ביטחונית, תמורת כמעט 2 מיליון דולר. הכנסותיה של רייזור ב-2023 הסתכמו ב-5.2 מיליון דולר, בדומה להכנסות ב-2022. ההפסד התפעלי השנתי הסתכם ב-17.8 מיליון דולר.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , חדשות

פורסם בתגיות: רייזור לאבס