שיתוף פעולה בין ARM וקיידנס בתחום השבבים לרכב

25 מרץ, 2024

הפתרון יתבסס על הטכנולוגיות של Arm לעולם הרכב ועל התוכנות והקניין הרוחני של קיידנס. בנוסף לכלי פיתוח, שתי החברות יספקו גם תכנוני ייחוס

בתמונה למעלה: מנהלת חטיבת הרכב ב-Arm, ואשאני דיפטי

חברת קיידנס (Cadence Design Systems) הכריזה על שיתוף פעולה עם Arm לאספקת פלטפורמת תכנון ופיתוח תוכנה מבוססת צ'יפלט עבור מערכות עזר לנהג (ADAS) ויישומי שליטה מבוססת תוכנה ברכב (SDV). בנוסף לכלי פיתוח, שתי החברות יספקו גם תכנוני ייחוס. הפתרון יתבסס על הטכנולוגיות של Arm לעולם הרכב ועל התוכנות והקניין הרוחני של קיידנס. הפלטפורמה המשלימה לפיתוח Stack של תוכנה מסופקת בתצורה דיגיטלית תואמת באופן מלא לחומרה, באופן העומד בדרישות תקן SOAFEE – Scalable Open Architecture for Embedded Edge. שיתוף הפעולה מיועד להתגבר על בעיה מעיקה בתחום: הצורך לוודא שצ'יפלטים מספקי IP שונים יתפקדו ביחד באופן חלק ביחד.

בנוסף, הפלטפורמה מיועדת לאפשר פיתוח תוכנה כבר בשלבים המוקדמים של התהליך, כאשר ה-IP והצי'פלטים עדיין נמצאים בתהליך תכנון. המודולים של קיידנס בפתרון המשותף כוללים: Helium Virtual and Hybrid Studio, פתרונות I/O IP, בהם: Universal Chiplet Interconnect Express – UCIe לתקשורת במהירות גבוהה בין צ'יפלט לצ'יפלט, פתרון ה-AI מסוג NEO לרשתות נוירוניות, ערכת פיתוח התוכנה NeuroWeave לפתרונות למידת מכונה (ML), פתרונות חישוב DSP ועוד.

"תעשיית הרכב מתפתחת באופן מואץ וההתקדמות בתחומי הבינה המלאכותית והתוכנה מדגישות את הצורך הגובר בהאצת מחזורי הפיתוח", אמרה מנהלת חטיבת הרכב ב-Arm, ואשאני דיפטי. "פלטפורמות וירטואליות וצ'יפלטים כאחד מהווים גורמי מפתח, התומכים בדרישות של מפתחי 3D-IC SoC לעולם הרכב" אמר פול קנינגהאם, מנהל קבוצת ה-System Verification ב-Cadence. "באמצעות העבודה עם Arm, אנו נותנים מענה לתחומי אי-יעילות מרכזיים בפיתוח חומרה ותוכנה, ובתהליכי האימות, ומעניקים תמיכה באקוסיסטם של multi-die chiplet עבור שבבים לתעשיית הרכב".

הפלטפורמה הווירטואלית ורכיב ה IP עבור reference platform זמינים כעת עבור משתמשים מוקדמים.

למידע נוסף: הבלוג ואתר רכב מוגדרתוכנה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות