ננוקס מאיצה את פריסת מערכות הרנטגן בארה"ב

2 אפריל, 2024

פרסה מערכות ב-5 מדינות ברחבי ארה"ב והחלה לרשום הכנסות מסריקות של מטופלים. "שואפים להרחיב בהתמדה את קצב הפריסה של המערכות"

לאחר שקיבלה לפני כשנה את האישור המיוחל מה-FDA וביצעה ברבעון השלישי התקנה מסחרית ראשונה במרכז רפואי בניו-ג'רזי, חברת ננוקס (Nanox) דיווחה, במסגרת פרסום הדו"ח השנתי אתמול (ב'), כי הרחיבה את פעילותה לכחמש מדינות בארצות הברית והתקינה מערכות ראשונות, שכבר סורקות מטופלים, גם בניו-יורק, פלורידה, קנזס וג'ורג'יה, וצפויה להמשיך בפריסה במדינות נוספות בכפוף לקבלת אישורים במדינות השונות.

"אנחנו בשלבי הרחבת פריסת מערכות ננוקס, ושואפים להרחיב בהתמדה את קצב הפריסה ככל שאנחנו מגבירים את המודעות לפתרון שלנו", כך אמר מנכ"ל החברה, ארז מלצר, בשיחת המשקיעים לאחר פרסום הדו"ח.

בשאר העולם, כך עדכן המנכ"ל, ננוקס ביצעה עד כה 3 התקנות באפריקה, חתמה על הסכם הפצה בפרו, ושלחה שתי מערכות למקסיקו, אשר יותקנו לכשיתקבלו האישורים הרגולטוריים המקומיים. כמו כן, בבית החולים בלינסון בישראל מבצעת מערכת של ננוקס סריקות במטופלים הסובלים תסמונות ריאה חריגות. באירופה, ננוקס עדיין מצויה בשלבים מתקדמים בהליך קבלת אישור CE.

בתחום פתרונות ה-AI, המתבססים על טכנולוגיית חברת זברה מדיקל שרכשה החברה, ננוקס מדווחת על גידול של 250% במאגר הלקוחות. לאחרונה השיקה החברה פתרון AI  לזיהוי הצברות סידן בעורקים, סממן מקדים לאירועים לבביים, וכן קיבלה אישור לעוד אלגוריתם AI לזיהוי כבד שומני. ברמה הפיננסית, החברה רשמה ברבעון הרביעי של 2023 הכנסות של 2.1 מיליון דולר והפסד נקי של 10.2 מיליון דולר.

ננוקס פיתחה מכשיר דימות המבוסס על ייצור קרני רנטגן באמצעות רכיב MEMS במקום באמצעות מנורת להט, שחימומה מביא לפליטה של אלקטרונים. המערכת “הקרה” של ננוקס מהווה שינוי פרדיגמה לעומת מערכות הדימות ה”חמות”. להערכת החברה, הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לייצר מערכות דימות ניידות ונגישות יותר במחיר נמוך יותר בהשוואה למערכות אחרות בשוק ובמודל שירות (SaaS).

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: בינה מלאכותית , דוחות רווח , חדשות , מכשור רפואי

פורסם בתגיות: ננוקס