אפל ו-iDigital משקיעות 7 מיליון דולר בהקמת רשת APP

3 אפריל, 2024

במסגרת הפרוייקט, יוקמו 4 מעבדות שירות חדשות ברחבי הארץ כדי לספק מענה בתוך 48 שעות לתיקון מחשבים וטלפונים, ייערכו הדרכות, תוקם מערכת CRM חדשה וייבנה אתר הכולל תוכן ומסחר אלקטרוני

בתמונה למעלה: פתיחת חנות iDigital APP בקניון רמת אביב. צילום: Techtime

חברת iDigital, המפיצה ומספקת שירות למוצרי אפל (Apple) בישראל, ארגנה מחדש את סניף החברה בקניון רמת אביב, והסבה אותו למתכונת פעילות של APPApple Premium Partner. המתכונת החדשה מבוססת של שיתוף פעולה הדוק בין החברה לבין המפיצה המקומית. במסגרתו הן מבצעות השקעה של כ-7 מיליון דולר בסניפים בארץ, והופכים חלק מהם למרכז תמיכה ופעילות המוצרי אפל. רשת iDigital פועלת תחת החברה האם iCon Group ומהווה היבואנית הרשמית של מוצרי Apple בישראל. כיום היא מונה 20 סניפים מחיפה ועד אילת.

מנכ"ל iCon Group ו-iDigital, דורון סלע, אמר במהלך ההשקה הבוקר (יום ד'), שזו הפעם הראשונה שפורמט APP מגיע לישראל. "המהלך מבטא הבעת אמון של אפל בשוק הישראלי. זוהי בשורה של ממש הן בחוויית הביקור בחנות והן במגוון המוצרים ובשירות. אנחנו מביאים את ניו יורק לישראל". לצד ארגון מחדש של החנות והגדלת מגוון המוצרים, החברה הקימה בה מעבדת שירות המספקת שירותי תיקון למחשבי מק ולטלפונים ברמה של המעבדה המרכזית.

זוהי המעבדה הסניפית הראשונה ש-iDigital מקימה, במסגרת תוכנית להקים ארבע מעבדות כאלה בארץ, אשר יספקו את שירותי התיקון בתוך עד 48 שעות. הצוות בחנות עבר הכשרה בארה"ב ומספק שירותי ייעוץ ללקוחות כיצד למצות את היכולות של המכשירים, כולל הדרכות והרצאות של מומחים ויוצרי תוכן אשר יתקיימו בחנות באופן סדיר, במרחב מפגשים מיוחד אשר שולב בה. ביקור בחנות מגלה שאפילו הריהוט הובא על-ידי אפל מארה"ב, כדי לעמוד בכל הדרישות של פורמט APP בעולם.

החברה מסרה שהמהלך מתבצע במקביל לעידכון התשתית הדיגיטלית: היא החלה בהקמת מערכת CRM חדשה, אשר תאפשר ניהול הקשר של החברה עם לקוחות ותרכז את המידע מכל נקודות המפגש שלהם עם החברהאחד מפרוייקטי הדגל של המהלך הזה מתבצע בשיתוף פעולה עם Apple העולמית ועם פלטפורמת הסחר הדיגיטלי Shopify. במהלכו מוקם אתר אינטרנט חדש שיהיה גם אתר תוכן וגם אתר מסחר אלקטרוני, אשר יושק בשנת 2025.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , שיווק והפצה