ארגוס הקימה מעבדת בדיקות רכב בארה"ב

4 אפריל, 2024

תבדוק את מערכות הרכב, מרמת הבקרים ועד רמת התוכנה המרכזית, כדי לזהות חולשות המאפשרות פריצה למערכות הרכב. זו המעבדה הרביעית של החברה בשוק מפתח בעולם

חברת ארגוס (Argus Cyber Security), המפתחת פתרונות הגנת סייבר לתעשיית הרכב, הקימה בדטרויט מעבדה לבדיקת רמת האבטחה של חומרת ותוכנת רכב אשר תספק שירותי בדיקה והמלצות ליצרניות רכב ולקבניות טיר-1 של תעשיית הרכב בארה"ב. המעבדה תספק שירותי ואיתור חולשות אבטחה ביחידות הבקרה האלקטרוניות (ECU) ברכב, ברשתות התקשורת הפנימיות ברכב (CAN) ובמערכות התוכנה המותקנות ברכב.

המעבדה החדשה מצטרפת לשלוש המעבדות המקבילות שהחברה הקימה באירופה, ביפן ובקוריאה. סמנכ"ל מחקר וייעוץ בחברה, יהודה קאופמן, אמר שפתיחת המעבדה היא מרכיב באסטרטגיית ההתרחבות של החברה בשוק האמריקאי ושהיא תשמש כפלטפורמה להעברת ידע ללקוחות בארה"ב ולהאצת פרוייקטי פיתוח שלהם.

חברת ארגוס מפתחת מוצרי אבטחת סייבר כדי למנוע התקפות והשתלטויות מרחוק על כל סוגי המכוניות המחוברות, כולל כלי-רכב אוטונומיים וחשמליים. ארגוס הוקמה בשנת 2014 על-ידי יוצאי יחידת 8200, ונרכשה בשנת 2017 על-ידי קונטיננטל הגרמנית, שהיא אחת מספקיות הטיר-1 הגדולות בעולם עבור תעשיית הרכב, תמורת כ-450 מיליון דולר. החברה מעסיקה כ-200 עובדים במרכז הפיתוח והמחקר במגדלי אלון בתל אביב ובאתרים נוספים בחיפה, ארה"ב, גרמניה, צרפת, יפן וקוריאה.

לאחרונה היא הכריזה על מערכת vDome, המאפשרת לזהות באופן מיידי כל ניסיון של מכשיר זר להתחבר לרכב. המערכת מיועדת למנוע גניבות רכב המבוססות על מתקפת CAN Injection, שבמסגרתה התוקף חודר אל רשת התקשורת הפנימית של הרכב באמצעות התחברות לחיווט של הפנסים הקדמיים, ומשתיל הודעה כוזבת שגורמת למחשב של הרכב לפתוח את הדלתות ולשחרר את נעילת המנוע. מערכת vDome מייצרת "טביעת אצבע" ייחודית לכל יחידת בקרה אלקטרונית (ECU) המחוברת לרשת ה-CAN, אשר בולמת מייד כל נסיון חדירה, מכיוון שהיא מגלה אותות מצד מכשיר בלתי מזוהה (מכשיר הפריצה לרשת). נתין להתקין את הפתרון גם בכלי-רכב שכבר יצאו לשוק (After Market).

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , אבטחת סייבר , חדשות

פורסם בתגיות: ארגוס , סייבר , רכב