דבול מונתה לנציגה רשמית בישראל של Universal Robots

14 אפריל, 2024

דבול תספק פתרונות אוטומציה מלאים על בסיס פתרונות חברת הרובוטיקה הדנית, הנחשבת למובילה בעולם בתחום הקובוטים לעולם התעשייתי

דבול פתרונות אוטומציה (Devall Automation Solutions) מונתה לנציגה הרשמית בישראל של חברת Universal Robots הדנית, המתמחה בתחום הקובוטים התעשייתיים. במסגרת המינוי כנציגה רשמית, דבול תספק פתרונות אוטומציה מלאים (Turnkey) לפי דרישת הלקוח, תוך שימוש ברובוטים וקובוטים, מערכות הנעה ובקרה בשילוב מערכות פניאומטיות, שירותי תחזוקה וטיפולים, שירות תיקוני אלקטרוניקה ומכאניקה, מתן שירותי שדרוג מכאני ותוכנתי לציוד תעשייתי.

דבול נוסדה ב-2023 על ידי שני מהנדסים, מקס סרנקוב, המשמש כמנכ״ל החברה, ו-עלא חמוד, מנהל התפעול של החברה. לדברי החברה, לשני המייסדים יש שנות ניסיון רבות ומאות פרויקטים מוצלחים בתחום הרובוטיקה והאוטומציה, הכוללים הזנה ופריקה של מכונות, משטוח, תהליכי הרכבות, הברגות, בקרת איכות, ריתוך, צביעה, הלחמה ועוד.

Universal Robots נוסדה ב-2005 והמטה המרכזי שלה נמצא בעיר אודנסה שבדנמרק. היא נחשבת לאחת החברות החלוציות בתחום הקובוטים התעשייתיים. לפי ההערכות, החברה הדנית חולשת על 40%-50% משוק הקובוטים העולמי. לחברה יש קו של קובוטים למשימות ברצפת הייצור כגון ריתוך, הרכבה, הזנה ופריקה של מכונות, משטוח ועוד. למעשה, החברה מספקת זרועות רובוטיות שניתן להתאים למשימות שונות.

לדבול מרכז הדרכות יעודי לטובת הכשרה והעשרת הידע של הלקוחות בתכנות רובוטים וקובוטים, היכרות עם עולם הבקרה וההנעה, פרוטוקולי תקשורת ו-I/O , שילוב ציוד היקפי ותכנות יישומים ייעודיים.

[מקור תמונה עליונה: אתר הבית Universal Robots]

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , רובוטיקה , תעשייה וניהול

פורסם בתגיות: Universal Robots , דבול פתרונות אוטומציה