טאטא מוטורס תשלב את חנות האפליקציות של HARMAN

8 מאי, 2024

חנות האפליקציות של הרמן פותחה בישראל. טאטא מוטורס היא יצרנית הרכב הגדולה בהודו. "גאים שיצרנית רכב ענקית כמו טאטא תציע ללקוחותיה את חנות האפליקציות שפותחה בישראל"

טאטא מוטורס (Tata Motors), יצרנית הרכב הגדולה בהודו וחלק מקונגלומרט Tata, מהדקת את שיתוף הפעולה עם חברת הרמן (Harman), ותשלב ברכביה את חנות האפליקציות לרכב של הרמן, HARMAN Ignite.

HARMAN Ignite, שפותחה במרכז המו"פ של הרמן בישראל, מיישמת בתחום הרכב את המודל העסקי של אפליקציות שהובא מעולם הטלפון הנייד (אנדרואיד), ומאפשרת לשותפי צד שלישי להציע את היישומים שלהם ליצרני הרכב וללקוחותיהם.

בעשור האחרון, שיתוף הפעולה בין הרמן לטאטא התמקד בפתרונות בתחום תא נהג חכם ומוצרי שמע חדשניים. כמו כן, להרמן יש מתקני מו"פ וייצור בהודו.

השותפות החדשה תהפוך למעשה את HARMAN Ignite Store לפלטפורמת הבסיס של חבילת האפליקציות המובנית של טאטא מוטורס, Arcade.ev, שהושקה באחרונה, וזמינה בשלב זה ב-Nexon.ev, רכב הפנאי-שטח הנמכר ביותר בהודו, כמו גם ב-Punch.ev. שותפי התוכן הראשוניים כוללים אפליקציות כמו Gaana, Jio Saavn, Jio Pages, Beach Buggy Racing, TuneIn RadioPocketcasts, DASH Radio, Radioline,Trebble FM, אפליקציות גיימינג וסרטונים.

"הרמן אוטומוטיב היא שחקנית מובילה בתחום הרכב מוגדר התוכנה, תוך עיצוב מחדש של חוויות הצרכן בתוך תא הנוסעים", אמר קובי מיכלסון, מנכ"ל הרמן ישראל. "הצוותים של הרמן בארץ עוסקים בפיתוחים שיש להם משמעות והשפעה על השינוי העמוק שעוברת תעשיית הרכב הגלובלית, כאשר HARMAN Ignite היא דוגמא מובהקת לכך. אנו גאים שיצרנית רכב ענקית כמו Tata Motors תציע ללקוחותיה את חנות האפליקציות שפותחה בישראל, ומזמינים גם סטארטאפים ומפתחים ישראלים לחבור להרמן, ודרכה להגיע לקהל גדול מאוד של משתמשים – לקוחותיהם של יצרני הרכב הרבים איתם עובדת הרמן ברחבי העולם." 

מרכז הפיתוח הישראלי של הרמן פועל מהוד השרון ומעסיק כ-250 עובדים, רובם בתחום מערכת ביצוע וניהול עידכוני תוכנה לרכב (Over the Air).

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , חדשות

פורסם בתגיות: הרמן , טאטא מוטורס