רשת Bojangles תתקין את העוזרת הקולית של היי אוטו במאות מסעדות Drive Thru

24 יולי, 2024

העוזרת הקולית של היי אוטו מבינה שפה טבעית ולוקחת הזמנות מסועדים המגיעים לדלפק ההזמנות עם רכבם. לרשת המזון יש כ-800 סניפי הזמנות ברכב

חברת הסטארט-אפ הישראלית היי אוטו (Hi Auto), שפיתחה ומספקת עוזרת קולית מבוססת AI לביצוע הזמנות במסעדות Drive Thru, חתמה על הסכם רב שנתי עם רשת המסעדות האמריקאית המצליחה Bojangles, שהחליטה לפרוס את העוזרת הקולית של היי אוטו, הלוקחת הזמנות באופן אוטומטי, באמצעות פקודות קוליות, מלקוחות המגיעים לדלפק ההזמנות עם רכבם.

ההסכם נחתם לאחר פיילוט שבוצע בעשרות מסעדות. כיום הרוב הגדול של ההזמנות ברשת האמריקאית מתבצעות דרך רכבים המגיעים ל-Drive-Thru.

רשת Bojangles נוסדה בשנת 1977 ומתמחה במטבח דרומי. הרשת מפעילה 800 מסעדות Drive Thru ברחבי ארה"ב ודיווחה על גידול בהכנסה הממוצעת לסניף ל-2.2 מיליון דולר לשנה. הרשת מתרחבת במהירות בניו-יורק, קליפורניה, וטקסס ומתעתדת לגדול ליותר מ-1,000 מסעדות.

המערכת של היי אוטו משלבתConversational AI עם קלט אנושי, ולדברי החברה מגיעה לרמת דיוק של מעל 95%. היא מבינה תפריטים מורכבים, מסוגלת להבין חצאי משפטים של המזמין, מבטאים שונים, בקשות רבות ומפורטות ולעקוב אחר שינויים בהזמנה שביצע הלקוח במהלך השיחה.

בהיי אוטו מספרים כי עובדי Bojangles בארה"ב מכנים את המערכת שפיתחה היי אוטוBo-Linda  ומתייחסים אליה כאל עובדת מצטיינת בצוות. הנהג המגיע בנסיעה לעמדת ההזמנה במסעדת מזון מהיר 'משוחח' בשפה טבעית עם Bo-Linda שמקבלת את ההזמנה שלו, מבינה את מרכיביה, מציעה לו בקול אנושי תוספות ושדרוגים ומעבירה את פרטי ההזמנה למטבח.

"העוזרת הקולית שינתה מקצה לקצה את התפיסה הטכנולוגית של עובדי הרשת והם רואים בה כחברה רבת ערך בצוות ולא כאיום על המשרות שלהם", מספרים בהיי אוטו.

Bo-Linda 'משוחחת' ישירות גם עם חברי הצוות אשר יכולים לעדכן אותה בפריטים חסרים וזמני המתנה ואחרי כן היא 'משוחחת' עם המזמינים, מעדכנת אותם ומבטיחה סיום חלק ונעים של הרכישה.

העוזרת הקולית שפיתחה Hi Auto הותקנה כבר ביותר מ-75 מסעדות של רשת Bojangles וצפויה להיות מופעלת במעל 200 מסעדות  Bojangles עד סוף השנה.

רועי בהרב, מייסד משותף ומנכ"ל Hi Aut מדגיש כי הטכנולוגיה עובדת כתף אל כתף לצד יכולות של בני אנוש. "פתרון ה-AI שלנו נועד להעצים את העובדים ולא להחליף את היכולות והמומחיות שלהם. האוטומציה של משימות שגרתיות שחוזרות על עצמן מפנה לעובדים זמן יקר שמוקדש לבניית קשרים משמעותיים עם הלקוחות ולהאצה של הכנת המנות. בנוסף, היא מאפשרת ל-Bojangles לשלוט, למדוד, ולשפר באופן מתמיד את חווית ההזמנה במסעדה".

Hi Auto נוסדה בשנת 2019 על ידי רועי בהרב (יוצא 81 וגוגל) אייל שפירא (בוגר תלפיות, 81 ויזם של מספר סטארט-אפים), וזהר זיסאפל ז"ל. החברה מעסיקה כיום 40 עובדים בישראל, אירופה וארה"ב ו-60 עובדים נוספים במשרות תמיכה, בעיקר באסיה.

[מקור תמונה עליונה: Hi Auto]

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Automotive , בינה מלאכותית , חדשות

פורסם בתגיות: Hi Auto