אלווריון ממשיכה להיאבק: ירידה של 28% במכירות הרבעוניות
16 מאי, 2012
התופעה החשובה ביותר היא ירידה במכירות של המוצרים הוותיקים לצד עלייה במכירות של המוצרים החדשים. הנשיא והמנכ"ל חזי לפיד אמר שהמכירות של מוצרי Wavion עלו על נתיב מכירות טוב מהציפיות, ושהחברה בוחנת את פעילותה בתחום ה-WiMAX
ברבעון הראשון הסתכמו ההכנסות של חברת אלווריון (Alvarion) ב-33.3 מיליון דולר. מדובר בירידה של 19.2% בהשוואה לרבעון הקודם, וירידה של 28.4% בהשוואה לרבעון הראשון של 2011.
הנקודה החיובית היא שהחברה שיפרה את שולי הרווח שלה ל-40.2%, בהשוואה ל-38.3% ברבעון האחרון של 2011. החברה דיווחה על הפסד של 14.5 מיליון דולר, הכולל הוצאות חד-פעמיות בהיקף של 7.1 מיליון דולר כחלק מתהליך הארגון מחדש. התופעה החשובה ביותר היא ירידה במכירות של המוצרים הוותיקים לצד עלייה במכירות של מוצרים חדשים.
פרופיל מכירות חדש
רק כמחצית מהמכירות ברבעון היו של פתרונות WiMAX עבור חברות טלקום הפועלים בתדרים הדורשים רישוי (Carrier Licensed Solutions). כ-30% מהמכירות היו עבור פתרונות לתדרים חופשיים מרישוי, בעיקר לארגונים ועיריות (Vertical Solutions), ו-20% לחברות טלקום המשתמשות בתדרים חופשיים מרישוי עבור הקלת הגישה לרשת, שיפור הקליטה במבנים וכדומה (Carrier Unlicensed Solutions).
חזי לפיד, הנשיא והמנכ"ל החדש של אלווריון, אמר שבתקופת הרבעון חלה עלייה במכירות של המוצרים החדשים שהובאו לחברה בעקבות עיסקת רכישת Wavion. "קיימת דרישה חזקה למוצרים האלה מצד חברות טלקום ולקוחות ארגוניים, והמכירות שלהם צפויות לעלות על הציפיות שלנו". לפיד מסר בדו"ח הרבעוני שהחברה בוחנת מספר דרכים כדי לשפר את המכירות בשוק ה-Carrier Licensed, מתוך אמונה שמדובר בשוק חשוב עבורה.
פורסם בקטגוריות: חדשות , תעשייה ישראלית , תקשורת

