TowerJazz החלה לייצר את הרכיבים של Fairchild

9 דצמבר, 2014

חברת TowerJazz הפכה לקבלן הייצור העיקרי של פיירצ'יילד, לאחר שהשלימה בהצלחה את הטמעת תהליך הייצור של ספקית השבבים האמריקאית במפעל TPSCo ביפן

חברת TowerJazz הפכה לקבלן הייצור העיקרי של פיירצ'יילד, לאחר שהשלימה בהצלחה את הטמעת תהליך הייצור של ספקית השבבים האמריקאית במפעל TPSCo ביפן

חברת טאואר-ג'אז (TowerJazz) החלה לייצר רכיבים עבור חברת Fairchild Semiconductor במסגרת חברת TPSCo, המשותפת לה ולחברת פנאסוניק היפנית. הרכיבים מיוצרים במפעל הייצור בטונאמי, יפן, שהיה בעבר מפעל ייצור בבעלות פנאסוניק.

הייצור החל לאחר שהחברה ביצעה העברה של תהליך הייצור של פיירצ'יילד עבור רכיבים צרכניים ורכיבים לתעשייה.

החברה הודיעה שתהליך העברת תהליכי הייצור נמשך מספר חודשים. זמירה שטרנפלד-לביא, מנהלת תחום העברת טכנולוגיות בטאואר-ג'אז, אמרה שתהליך העברץת הטכנולוגיות הושלם במהירות גבוהה מאוד. "שיתוף הפעולה בין שתי החברות איפשר מעבר מהיר לייצור המוני. כיום טאואר-ג'אז היא ספק הייצור העיקרי (First Tier Supplier) של פיירצ'יילד".

העבודה מול פיירצ'יילד נעשית במתכונת של Optimization and Development Process Services. מדובר במודל עסקי שטאואר מקדמת, שלפיו החברה מיישמת את תהליך הייצור של הלקוח במתקניה בעולם, ומספקת לו קיבולת ייצור גמישה בהתאם לצרכיו.

חברת פיירצ'יילד מסן-חוזה, קליפורניה, מספקת שבבים בתחום הרכיבים האנלוגיים ורכיבי ההספק למוצרי צריכה אלקטרוניים, למערכות תעשייתיות, תעופתיות ולתעשיית הרכב. החברה הוקמה בשנת 1957 ומעסיקה כיום כ-8,500 עובדים. מכירותיה בשנת 2014 הסתכמו בכ-1.4 מיליארד דולר. היא וניסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של כ-2.1 מיליארד דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , סמיקונדקטורס , תעשייה ישראלית