שחר בר-אור ינהל את מרכז הפיתוח של אינפינידאט בישראל

15 נובמבר, 2020

בר-אור הגיע מחברת Western Digital, שבה הוא שימש במשך חמש שנים כסמנכ"ל הנדסת מערכות משובצות וכמוביל המטה בישראל. לפני-כן עבד קרוב לתשע שנים בחברת סנדיסק

שחר בר-אור נכנס לתפקיד סמנכ"ל מוצרים עולמי ומנכ"ל מרכז הפיתוח בישראל של חברת אינפינידאט (Infinidat), המספקת פתרונות אחסון ארגוניים גדולים. בר-אור יהיה אחראי על פעילות המו"פ, בקרת איכות וחדשנות במוצרים, ועל תפעול המרכז ומערכות המידע. הוא ידווח ליו"ר החברה, בועז חלמיש.

בר-אור הגיע לאינפינידאט מחברת Western Digital, שבה הוא שימש במשך חמש שנים כסמנכ"ל הנדסת מערכות משובצות מחשב ומוביל המטה בישראל. לפני-כן עבד קרוב לתשע שנים בחברת סנדיסק. הוא אמר שהוא "מעריץ את ההתמקדות של Infinidat בנקודות הכאב של ארגונים, על-ידי פיתוח מוצרים ניתנים לגידול ואמינים, דוגמת InfiniBox. אינפינידאט מציגה חזון מהפכני בשוק".

חברת אינפינידאט הוקמה ב-2011 על-ידי חלוץ תעשיית האחסון משה ינאי, הנחשב לאחד מהאנשים בעלי ההשפעה הגדולה ביותר על טכנולוגיות האחסון בעולם. הנהלת החברה יושבת בהרצליה. היא פיתחה ארכיטקטורת אחסון מבוססת תוכנה, המאפשרת לשפר את האמינות של מערכי אחסון גדולים מאוד תוך כדי קיצור זמני הגישה אל הזיכרון.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות

פורסם בתגיות: אינפינידאט