רפי בן עמי מונה למנכ"ל חטיבת PDC של אפלייד מטיריאלס

9 ינואר, 2022

מחליף בתפקיד את עופר גרינברגר, שניהל את חטיבת ה-PDC הישראלית בחמש השנים האחרונות. מכירות החטיבה צמחו בכ-60% ב-2021, להיקף של יותר ממילארד דולר

בתמונה למעלה: רפי בן עמי (מימין) ועופר גרינברגר

חברת אפלייד מטיריאלס (Applied Materials) הודיעה על מינוי של רפי בן עמי למנכ"ל חטיבת Process Diagnostics and Control – PDC, שהיא מרכז המו"פ והייצור של החברה בישראל. בן עמי ייכנס לתפקיד בתחילת פברואר 2022. הוא מחליף בתפקיד את עופר גרינברגר שכיהן כמנכ"ל PDC בחמש השנים האחרונות.

גרינברגר מונה לדרגת סגן נשיא בכיר בחברה העולמית ויוביל את הפיתוח העסקי של מערכות בקרת תהליכי ייצור שבבים. הוא גם ימשך לשמש כנשיא חטיבת PDC הישראלית, ויתמקד במסגרת הזאת בעיקר בפיתוח עסקי ובקשרי חוץ מול גורמי ממשל והאקדמיה בישראל. רפי בן עמי הצטרף לאפלייד מטיריאלס לפני כ-9 שנים ומילא תפקידי ניהול שונים. בתפקידו האחרון הוא ניהל את מגוון הפעילות המוצרית-עסקית של חטיבת PDC.

לפני שהצטרף לאפלייד מטירילאס, מילא בן עמי תפקידי ניהול בכירים בחברות קומברס ונייס. גרינברג הצטרף לאפלייד מטיריאלס בשנת 2015, לאחר שלשו שנים שבהן ניהל את חברת אורביט מערכות תקשורת מנתניה. לפני-כן שימש כמשך כ-8 שנים כמנכ"ל חברת KLA ישראל, הפועלת ממגדל העמק.

כ-2,000 עובדים בחברת טכנולוגיה מהגדולות בישראל

פעילות אפלייד מטיריאלס ישראל נמצאת בצמיחה כיום היא נחשבת לאחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות בארץ: החברה מעסיקה כ-2,000 עובדים והיא נמצאת בתהליך גיוס של 300 עובדים נוספים. חטיבת PDC פועלת כייחדת רווח עצמאית: היא מגדירה, מפחתת, מייצרת ומספקת מערכות מטרולוגיה למעקב ובקרת איכות הייצור של מוליכים למחצה. בשנת 2021 צמחו מכירותיה בכ-60% והגיעו להיקף של יותר ממיליארד דולר. לאחרונה החברה הודיעה על הגדלת תשתית הייצור שלה בפארק המדע ברחובות ועל בניית חדרים נקיים בשטח של כ-3,200 מ"ר, בנוסף לחדרים הנקיים הנוכחיים שהיא מפעליה, בשטח של כ-4,000 מ"ר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , מינויים , סמיקונדקטורס , תעשייה ישראלית

פורסם בתגיות: APPLIED MATERIALS , אפלייד מטיריאלס , מטרולוגיה