כנס ה-AI של סיסטמטיקס יתקיים ב-24 לספטמבר

10 ספטמבר, 2024

הכנס יתמקד בתהליכי פיתוח הכוללים שימוש ב-MATLAB בשילוב עם יכולות AI. יתקיימו סדנאות מעשיות שבהן המשתתפים ילמדו כיצד לבנות מערכת מבוססת AI, משלב הרעיון ועד הטמעתה במוצר הסופי

כנס הבינה המלאכותית המרכזי של חברת סיסטמטיקס לשנת 2024, Reshape R&D Workflows with AI, יתקיים ב-24 לספטמבר 2024 במלון דניאל בהרצליה, בשעות 08:30-16:00. הכנס יתמקד בתהליכי פיתוח הכוללים שימוש ב-MATLAB בשילוב עם יכולות AI כדי לייעל את תהליכי הפיתוח ולפשט את התכנון של מערכות הנדסיות, קבלת מידול מערכות ברמת דיוק גבוהה וביצוע אופטימיזציה של ביצועי המערכת המתוכננת.

הכנס יוקדש כולו ל-MATLAB ו-AI, ויציג את היכולות החדשות של התוכנה בעולמות ה-GenAI, שילוב LLMs בסביבת MATLAB, סביבות הנדסיות בענן המבוססות עליה ועוד. בכנס יתקיימו גם שתי סדנאות Hands on מעשיות שבהן המשתתפים ילמדו כיצד לבנות מערכת מבוססת AI, משלב הרעיון ועד הטמעתה במוצר הסופי (חומרתי או ענני), יקבלו דגשים לעבודה נכונה בסביבת פיתוח של מערכת AI, ויכירו את שיקולי השימוש באלגוריתם חכם כחלק ממערכת גדולה יותר.

הסדנה הראשונה תעסוק בתיוג אותות ובניית מודלים מתאימים. הסדנה השנייה תעסוק במימוש מודלים מסוג GAN וחידושים ב-Deployment והטמעה חכמה של מודלים על החומרה. מעבר לתכנון המערכות ההנדסיות, המשתתפים יעודכנו ביכולות חדשות, כמו פיתוח Generative AI וכיצד ניתן לשלב מודלי שפה כמו ChatGPT בסביבת MATLAB. כאשר נפתח אלגוריתמים של AI לרוב נבצע זאת על ה-Cloud, לכן נציג את היכולות החדשות גם בתחום זה, בדגש על סביבות הנדסיות מבוססות  MATLAB.

האירוע מיועד למפתחים המעוניינים ליצור מערכות מבוססות AI ורוצים לראות כיצד MATLAB יכול לשפר להם את תהליך הפיתוח. הוא גם מתאים למשתמשי MATLAB ללא רקע ב-AI המעוניינים לשלב יכולות AI בפיתוח, משתמשי MATLAB בעלי רקע בסיסי ב-AI הרוצים להעמיק את הידע, ולבעלי רקע חזק ב-AI העובדים עם MATLAB ורוצים להכיר כלים חדשים של התוכנה בעולמות ה-AI. ההשתתפות היא ללא עלות ובהרשמה מראש.

למידע נוסף ורישום: Reshape R&D Workflows with AI

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: events , בינה מלאכותית , חדשות

פורסם בתגיות: AI , MATLAB , כנס , סיסטמטיקס