TI הכריזה על מגברי שרת חדשים לדחיפת ממירי ADC

15 נובמבר, 2011

המגברים החדשים מיועדים לסייע למתכננים להתגבר על הקושי בתכנון התקנים ניידים כמו למשל מדי-זרימה אולטראסוניים, משאבות חכמות ומדי איכות אספקת המתח, הנובע ממגבלות מגברי השרת ששימשו לדחיפת ממירי ADC

TI הכריזה על משפחת מגברי השרת החדשה OPAx836

Texas Instruments מגברי המשפחה מיועדים לשמש בעיקר לדחיפת (Drive) ממירי ADC מסוג Successive Approximation ADC  ומסוג Delta-sigma ADC. להערכת החברה הם בעלי ביצועים גבוהים במיוחד ומשפרים פי 40 את יחס העיוותים ההרמוניים (THD) בהשוואה למגברים מקבילים.

סגן נשיא בכיר ביחידה העסקית לתחום האנלוגי ב-TTI סטיב אנדרסון, הסביר שהמגברים החדשים מיועדים לסייע למתכננים להתגבר על הקושי בתכנון התקנים ניידים כמו למשל מדי-זרימה אולטראסוניים, משאבות חכמות ומדי איכות אספקת המתח, הנובע ממגבלות מגברי השרת ששימשו לדחיפת ממירי ADC. "מגברי OPAx386 מספקים יחס גבוה של ביצועים לצריכת הספק, ומאפשרים לדחוף את הממירים לפי דפי הנתונים, ובצריכת הספק נמוכה", אמר.

תכונות מרכזיות

המגברים מספקים יכולת צריכת זרם של 1mA בלבד בדחיפת ממיר ADC ברוחב פס של 250MHz. הם בעלי רוחב פס של 205MHz ומספקים קצב עלייה (Slew Rate) של 560V/µs. יחס העיוותים ההרמוניים שלהם הוא 4.6nV/rtHz. המגברים מופיעים במארז WQFN בגודל של 2×2 מ"מ, הכולל נגדי כיוון הגבר (Gain Setting Resistors) אשר חוסכים שטח רב במעגל המודפס.

למידע נוסף והזמנת דוגמאות: www.ti.com/opax836-preu.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ANALOG , חדשות , רכיבים