דטה טרנסליישן נכנסת לתחום מדידת העומסים במתכות

27 פברואר, 2012

מרחיבה את מערך הפתרונות עבור יצרני ציוד מכני ותעשייתי, וצפויה להכריז בחודש הבא על פתרון חדש ללכידת אותות חשמליים מחיישנים המודדים עומס בגופים מתכתיים. "רוב הלקוחות בישראל מחפשים דרכים לבצע מדידה ישירה של זעזועים במערכת, ולהתחבר ישירות אל המעגלים האלקטרוניים"

החברה החלה לספק ממירי ADC הכוללים בידוד של עד 3,500V לערוץ

חברת Data Translation, העוסקת בפתרונות לכידת אותות, מרחיבה את מערך הפתרונות עבור יצרני ציוד מכני ותעשייתי, וצפויה להכריז בחודש הבא על פתרון חדש ללכידת אותות חשמליים מחיישנים המודדים עומס בגופים מתכתיים. המוצר החדש ייצא בשם Staingage.

ממירי ADC אנלוג לדיגיטלכך מסר ל-Techtime מנהל המכירות והשיווק של החברה, ווינפריד קלאס. לדבריו, בשנה האחרונה הציגה החברה טכנולוגיה חדשה המאפשרת לספק ממירי ACD הכוללים 48 ערוצים שבהם יש בידוד מלא של כל הכניסות האנלוגיות. "למעשה, מדובר ב-48 מכשירים שונים, מלאים ומבודדים, במארז אחד".

זעזועים במערכת

ווינפריד הגיע לישראל כדי להיפגש עם לקוחות החברה. הוא סיפר שכיום מתעניינים הרבה מאוד לקוחות בארץ בכלים המיועדים להתמודד עם בעיות של זעזועים ומדידת זעזועים. "אומנם המוצרים שלנו אינם צבאיים, אולם הם משמשים בהרבה מערכות בדיקה שאותם הלקוחות מרכיבים במסגרת תהליך הפיתוח של מוצרים צבאיים. רוב הלקוחות בישראל מחפשים דרכים המאפשרים לבצע מדידה ישירה של זעזועים במערכת, ולהתחבר ישירות אל המעגלים האלקטרוניים.

"הבידוד הרגיל שאנחנו מספקים למערכות לכידת אות מחיישנים הוא של עד 500V, אולם לאחרונה הכרזנו על פתרון חדש המספק בידוד עד 3,500V. אחת מהבעיות הקשות ביותר של הלקוחות המפתחים ציוד חשמלי היא הופעת פיקים חזקים מאוד. בנוסף לבידוד, התחלנו לספק להם יכולת למדוד את הפיקים ברזולוציה של מילי-וולטים".

 קלאס סיפר שהלקוחות העיקריים של החברה הם מעבדות ויצרני OEM מתחומי התעשייה והמיכשור הרפואי.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ANALOG , חדשות , מכשור רפואי , רכיבים