טאואר-ג'אז וקיידנס מקימות מעבדת פיתוח אוניברסיטאית בקייב

27 ינואר, 2020

המעבדה תקום באוניברסיטה הטכנולוגית של קייב ותתמקד בפיתוח וייצור מעגלים משולבים אנלוגיים. טאואר-ג'אז תממן פרויקטים נבחרים ותאפשר לחלק מהבוגרים להשתלב במערך העולמי שלה

קבלנית ייצור השבבים טאואר-ג'אז (TowerJazz) ממגדל העמד וקיידנס (Cadence) יקימו מעבדת פיתוח באוניברסיטה הטכנולוגית הלאומית Sikorsky Kyiv Polytechnic בקייב, אוקראינה. המעבדה,  שתיחנך במהלך השבוע הקרוב, תציע תוכניות הכשרה לסטודנטים לתואר ראשון ותואר שני ודוקטורט בפקולטה להנדסת אלקטרוניקה באוניברסיטה. טאואר-ג'אז הודיעה כי תממן פרויקטים נבחרים עד לשלב ייצור הסיליקון (post-silicon).

המעבדה תתמקד במעגלים משולבים אנלוגיים, תחום המומחיות העיקרי של טאואר-ג'אז, ותהיה מצוידת גם בכלי הפיתוח ואימות שבבים של קיידנס וגם בפלטפורמות ייצור של טאואר-ג'אז, וכך תאפשר לסטודנטים להתנסות בכל שלבי הפיתוח והייצור.

רקטור האוניברסיטה מיקיילו זוגורסקי אמר כי שיתוף הפעולה יאפשר לאוניברסיטה לשכלל את המומחיות בתחום המעגלים האנלוגיים. "אנחנו מאמינים כי הפעילות המשותפת הזו תטפח קהילת מפתחים שבבים באוקראינה. החומרה והתוכנה במעבדה תאפשר לסטודנטים שלנו לתארים גבוהים ולמורים לקבל הסמכה על כלי הפיתוח למעגלים אנלוגיים של קיידנס." אורי גלזור, סמנכ"ל חטיבת VLSI  בטאואר-ג'אז, הוסיף: "התוכנית תאפשר לנו להכשיר מעשית את הדור החדש של מפתחים אנלוגיים.
בוגרי התוכנת יוכלו להשתלב בצוות העולמי שלנו."

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ANALOG , חדשות , ייצור וקבלנות משנה

פורסם בתגיות: אוקראינה , טאואר-ג'אז , קיידנס