ADI הכריזה על מייצב מתח הממותג בתדר של 3.2MHz

21 אוגוסט, 2018

מייצב המתח הממותג ADP5138 עבר הסמכה של תקני תעשיית הרכב ומותאם ליישומים ממונעים, מערכות תעשייתיות ומיכשור אלקטרוני

חברת אנלוג דיווייסז (Analog Devices) הכריזה על מייצב מתח ממותג חדש מדגם ADP5138 הפועל בתדר של 3.2MHz ומיועד לשימוש בעיקר בתעשיית הרכב. הממיר כולל ארבע יציאות ובנוי במתודולגיה חדשה הכוללת שימוש בתדר קבוע, מגבלת זרם שיא וארכיטקטורת PWM המפחיתה את ההפרעות האלקטרומגנטיות הסביבתיות.

המייצב מספק מתח מינימלי של 0.8V וזרם קבוע של עד 1A בכל אחת מהיציאות. בנוסף, הרכיב כולל יציאת LDO לאספקת מתח לרכיבים הרגישים לרעשים, המספקת ביצועי רמת רעש של 20µVRMS from 10Hz to 100kHz. הרכיב מיע במארז LFCSP בגודל של 4 מ"מ על 4 מ"מ, המותאם ליישומים עבור תעשיית הרכב, מערכות תעשייתיות ומיכשור.

תדר המיתוג הפנימי של הממיר הוא כאמור 3.2MHz, אולם ניתן לסנכרן אותו אל שעון חיצוני הפועל בטווח התדרים 2.8MHz-3.5MHz. השימוש בתדר מיתוג גבוה מקטין את גודל הרכיבים החיצוניים וצמצם את הגודל הכולל של המעגל. ארבעת המייצבים ברכיב (four buck regulators) פועלי בהפרשי פאזה של 90 מעלות זה מזה, לצמצום זרמי האדווה בכניסה, גודלו של הקבל בכניסה וההפרעות האלקטרומגנטיות של המערכת.

רכיב ADP5138 עוקב אחר מתחי הכניסה והיציאה, ומספק הגנה בפני תופעת זרם כניסה גבוה מדי או נמוך מדי, ומספק אות power-on reset בהתאם למצב שהוא מנטר. הגנות נוספות כוללות הגנה בפני זרם-יתר ובפני התחממות-יתר של הרכיב.

למידע נוסף: ADP3158

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: ANALOG , חדשות , רכיבים ופתרונות אלקטרוניים